Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Betalade in för lite på skuldsaneringen fick påminnelse

Ni som missat betalning eller betalat för lite , fick ni med brev hem som det stod såhär här i ? Plus summan man ska betala in då? Kan jag vänta tills nästa vecka tro och betala in med skuldsanering jag ska betala varje månad? Asså summan enligt avbetalning och sen den 1000 jag missade förra månaden. Inget händer med borgenärerna ??20251119_144318.jpg

Du kan vara lugn, praxis är att ingenting händer förrän man skippat upp till 3 betalningar, ibland 4.
Är man i inledandefasen eller i början av sin sanering är det mer kritiskt.
Jag ligger back 7k sedan 3mån tillbaka och nu den här månaden måste jag åter igen betala för lite, så totalt
2 missade betalningar på totalt 12K.
Tyvärr händer livet ibland.
Min sanering slutar nu sista Dec, så hoppas att det inte blir något strul.

Du kan vara lugn, praxis är att ingenting händer förrän man skippat upp till 3 betalningar, ibland 4.
Är man i inledandefasen eller i början av sin sanering är det mer kritiskt.
Jag ligger back 7k sedan 3mån tillbaka och nu den här månaden måste jag åter igen betala för lite, så totalt
2 missade betalningar på totalt 12K.
Tyvärr händer livet ibland.
Min sanering slutar nu sista Dec, så hoppas att det inte blir något strul.
Tack för svar då känns det lugnt:)

Antagligen ses det inte så positivt att påbörja en ekonomisk rehabilitering ( = skuldsanering) med att bortprioritera dessa betalningar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp