- Meddelanden
- 270
- Mottagna reaktioner
- 86
- Poäng
- 246
Skicka direkt vidare till Kronofogden utan inkasso? Visste inte detJa, varför skulle man inte få göra det?
Skicka direkt vidare till Kronofogden utan inkasso? Visste inte detJa, varför skulle man inte få göra det?
Ja, varför skulle det vara förbjudet?Skicka direkt vidare till Kronofogden utan inkasso? Visste inte det
Trodde inkasso före var ett måste. Vet inte varför jag trodde det.Ja, varför skulle det vara förbjudet?
Så är det inte iallafall.Trodde inkasso före var ett måste. Vet inte varför jag trodde det.
Jag fick först också inkassokrav från dem själva. Huruvida dom har ett inkassobolag eller bara kallade kraven "inkasso-krav" vet jag inte. Men sen gick det vidare till gothia efter ett tag.Jag fick både från kredifi och binly inkassokrav (e-mail ),det står inte gothia, är det deras intern inkasso eller...vet nån?
Tack!Jag fick först också inkassokrav från dem själva. Huruvida dom har ett inkassobolag eller bara kallade kraven "inkasso-krav" vet jag inte. Men sen gick det vidare till gothia efter ett tag.