Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Betala räkningar - kredit

Vet någon om det finns någon aktör lik betalaräkning.se (minräkning) där man kan registrera räkningar på upp till 5000 kr och där man kan få kredit på samma summa?
Någon som vet ifall betalaräkning är igång?

Vet någon om det finns någon aktör lik betalaräkning.se (minräkning) där man kan registrera räkningar på upp till 5000 kr och där man kan få kredit på samma summa?
Någon som vet ifall betalaräkning är igång?
Collectors betalkoll

Tack!
Har börjat fylla i på betalaräkning.se men undrar om dom existerar och om dom tar UC? Någon som vet?

Betala räkning tar UC och är väldigt dyra jag skulle välja Collector Betalkoll de vet jag själv att de fungerar bra och är mycket billigare än Betala räkning.

Betala räkning tar UC och är väldigt dyra jag skulle välja Collector Betalkoll de vet jag själv att de fungerar bra och är mycket billigare än Betala räkning.

Hur funkar betalkoll? Får du avi hem eller har dom efaktura? Antar att dom gör som betala räkning tar uc.

Hur funkar betalkoll? Får du avi hem eller har dom efaktura? Antar att dom gör som betala räkning tar uc.hela
Det fungerar som så att du installerar en app och sedan fotar du dina räkningar i appen några dagar innan förfallodag de betalar räkningen åt dig och nästa månad får du upp i appen att du ska betala hela beloppet eller dela upp den på flera månader. Jättesmidigt tycker jag och speciellt om man får en större räkning som man inte kan betala och att man då kan välja att dela upp den på flera månader. Ja de tar UC, här kan du läsa mer: ttps://www.collector.se/privat/betalkoll/

Det fungerar som så att du installerar en app och sedan fotar du dina räkningar i appen några dagar innan förfallodag de betalar räkningen åt dig och nästa månad får du upp i appen att du ska betala hela beloppet eller dela upp den på flera månader. Jättesmidigt tycker jag och speciellt om man får en större räkning som man inte kan betala och att man då kan välja att dela upp den på flera månader. Ja de tar UC, här kan du läsa mer: ttps://www.collector.se/privat/betalkoll/
Hur hårda är dom? Hur många månader kan man dela upp på? Tar dom något extra tex ränta?

Jag hade ingen svårighet att få Betalkoll jag har delat upp på 3 månader men jag har läst om andra som delat upp på 6 månader. Räntan är enligt följande:
Krediträntan är 9,95 % per år och beräknas dag för dag från och med inköpsdagen. Aviavgift 35 kr. Vid ett kreditbelopp om 10 000 kr med årlig kreditränta om 9,95 % utnyttjat på 12 betalningsperioder uppgår effektiv ränta till 14,62 %. Andra sätt att utnyttja krediten kan leda till annan effektiv ränta.

Men hur vet man om man kan betala sina räkningar där är det när man har lagt in en faktura el? Om så får man den godkänd el inte? Får man meddelande då i appen el mail el ringer dom?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp