Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Betala Räkning, trakasserier

Usch, vad obehagligt! Säger som alla andra, anmäl dem. Otroligt oprofessionellt av dem!

Fy så obehagligt .-( Anmäl genast säger jag med. Nog för man visste dom var oseriösa, men jisses :-o

Fy så obehagligt .-( Anmäl genast säger jag med. Nog för man visste dom var oseriösa, men jisses :-o

Och vad hände med deras "goda" sida, att skicka till inkasso med beviljade avbetalningsplaner innan KF...? Som dom pratade om? Nån som fått från inkasso?

Själv hade jag totalt glömt bort att jag hade en liten skuld hos dom, och fick direkt hot om KF häromveckan om jag inte betalade NU. Fick 2 dagar efter förfallodatum, så snabba är dom. Betalade och hoppas jag aldrig någonsin behöver anlita dom igen.

Har hänt mig tidigare, 2 ggr, att de skickat påminnelser och hot med KF, INNAN fakturan har förfallit ens. Dom har bett om ursäkt när jag ifrågasatt men det visar ju vilket skitbolag med dålig koll dom är. Hoppas dom går under.

betala räkning

fy fan vad hemska dom är
så får dom väl ändå inte göra
ser på facebook att du har barn..hallå eller?

jag fick mejl igår ang överskjutande skatt
om jag fick det skulle jag passa på att betala in skulden till dom

Det mailet är ju faktiskt ett bra erbjudande. Men att blanda in barn etc... Är riktigt svinigt

Avbetalning

Fick avbetalning via Gothia i veckan
Hade en ränte faktura förra veckan som de var snabba på att vilja ha pengar för (350 kr )men de sade ändå att de skickar till kfm efter en månad från förfallodatum

Dom är nu anmälda till FI =Finansinspektionen

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp