Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Betala räkning kfm

Hej.

väntar på KFM som ska skicka betalningsföreläggande avseende min skuld till Betala Räkning. KFM sa idag att den inte kommer att skickas än på ett tag för att deras egna jurister granskar underlagen som fordringsägaren skickat in? Någon som varit med om liknande? En annan fråga - är det värt att ta strid om deras räntesatser?

Nej, det har jag aldrig varit med om, har en skuld till betala räkning där jag fått ett
föreläggande från KFM som jag bestridit jag vill ha en avb plan, jo jag tycker det är
värt att ta strid om deras räntesatser, det är skamligt.

Intressant, tror kfm mm håller extra öga på de särskilt sedan lagändringen och på grund av deras ockerräntor, de är helt sjuka. Har också ett ärende hos de.

Fick två stycken förelägganden från betala räkning om 7200 kr vardera. Har lånat totalt 4900 av dem till en räkning !?

Samma här, ca 5000 har nu förvandlats till ca 14000 kr. Helt sjukt.

Problemet är att när man har så mycket skulder så orkar man inte alltid ta en strid, även om de gör fel. Det är redan ett heltidsjobb att få ekonomin att gå ihop...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp