Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Betala in hela skulden under löneutmätning

Hej, undrar vad som händer när man betalar in hela skulden under löneutmätning hos Kronofogden med Swish

Tänkte betala in min undrar om den summan som står på sidan är korrekt eller om det finns ränta som inte står med?

undrar också om kronofogden är snabba att anmäla att avsluta löneutmätning? Får inkomst från försäkringskassan och det skulle gå illa till om jag betalar allt nu i februari och dom inte uppdaterar snabbt nog att avsluta löneutmätning och drar den i mars också…

Summan du ser ska vara ditt hela skuldbelopp. Kronofogden är oftast väldigt snabba att avsluta utmätning. För mig kom ett avsluts brev på kivra samma dag som mitt skuldsaldo nollades. . Sen skulle det vara så att några fortsätter dra pengar så kommer du få tillbaka dom . Brukar gå fort max någon vecka

Swishbetalningen syns inte direkt i systemen men inom några timmar. Vid fullbetalning upphäver systemet löneutmätning automatiskt inom någon timma typ.

Försäkringskassan får meddelande om upphävning elektroniskt. Är det månadsersättning typ sjukersättning kommer fk inte kunna stoppa avdraget så här sent, hsr du dagersättning bör dom lösa det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp