Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Betala en/två dagar sent till Inkasso?

Jag har haft bank strul nu, och min lön har inte kommit in ännu, enligt min avbetalningsplan på inkasso så ska jag betala in en liten summa idag. Då jag inte har råd , tror ni jag kan vänta 1-2 dagar eller skickar dom direkt till krono?
Det är både på Gothia inkasso och oceo.
Får tyvärr inte kontakt med dom.

1-2 dagar när det gäller Gothia i alla fall är okej Men jag skulle ha ringt dem imorgon måndag för dag 3 kan det faktiskt skickas till Kf.
Det bästa är att ringa när man inte kan betala in i tid till inkasso

Låter som en arbetsgivare med problem..

Jag har haft bank strul nu, och min lön har inte kommit in ännu, enligt min avbetalningsplan på inkasso så ska jag betala in en liten summa idag. Då jag inte har råd , tror ni jag kan vänta 1-2 dagar eller skickar dom direkt till krono?
Det är både på Gothia inkasso och oceo.
Får tyvärr inte kontakt med dom.
Coeo inkasso menar du nog.
Varför får du inte kontakt med dom? Är ju bara att ringa dom. Förklara läget och så får du hoppas på att dom är förstående.
Gothia förr i tiden hade varit oförstående, men idag är dom mer mänskliga.
Har lite sämre koll på Coeo, men min sambo var sen med att betala in typ 4-5 dagar detta var för ett år sedan och det var inga problem då.

Man brukar inte skickas vidare efter bara någon dag.
Vad är summan på? Mycket står och faller på det. Och får du verkligen in på 1-2 dagar så vore det bra. Om det tar ännu längre tid finns det risk att ärendena skickas vidare inom kort.

Coeo inkasso menar du nog.
Varför får du inte kontakt med dom? Är ju bara att ringa dom. Förklara läget och så får du hoppas på att dom är förstående.
Gothia förr i tiden hade varit oförstående, men idag är dom mer mänskliga.
Har lite sämre koll på Coeo, men min sambo var sen med att betala in typ 4-5 dagar detta var för ett år sedan och det var inga problem då.

Man brukar inte skickas vidare efter bara någon dag.
Vad är summan på? Mycket står och faller på det. Och får du verkligen in på 1-2 dagar så vore det bra. Om det tar ännu längre tid finns det risk att ärendena skickas vidare inom kort.
Det var söndag igår, så kanske inte någon på kundtjänst som jobbade då?
Idag borde det ju dock inte vara några konstigheter och TS bör ha kontaktat dem idag.

Det var söndag igår, så kanske inte någon på kundtjänst som jobbade då?
Idag borde det ju dock inte vara några konstigheter och TS bör ha kontaktat dem idag.
Kan vara så absolut.
Utgick dock från att TS fick lönen någon gång mellan 24:e till 27:e januari. Om så är fallet har det ju gått ett tag. Går annars att mejla under helgerna också så att man gjort det i tid och så att dom kanske kan svara på måndag morgon. Just för att ligga steget före. Ibland skickas man tyvärr vidare snabbt.
Vi får hoppas att TS har kontaktat dom idag.

Kan vara så absolut.
Utgick dock från att TS fick lönen någon gång mellan 24:e till 27:e januari. Om så är fallet har det ju gått ett tag. Går annars att mejla under helgerna också så att man gjort det i tid och så att dom kanske kan svara på måndag morgon. Just för att ligga steget före. Ibland skickas man tyvärr vidare snabbt.
Vi får hoppas att TS har kontaktat dom idag.
TS hade inte fått sin lön igår. Den verkar vara försenad av någon orsak.

Hej! Jag får lön från utlandet så får lön oftast sista i månaden. Jag berättade att jag hade haft strul och att jag nu betalat in med Swish, så inga problem :) Tack för alla svar!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp