Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Betala Credway med ett annat snabblån

Hej,

Jag känner att jag hade behövt betala av Credway då denna aktör visas hos UC numera.
Försöker sänka mitt UC-betyg så att jag kan senare i år kan ansöka om ett samlingslån via Lendo/Advisa.

Med det sagt så hade jag behövt betala Credway med ett annat lån. Då jag inte vill förstöra min UC så behöver jag rekommendationer där jag skall söka.

Har kollat listan för SMS-lån men blir inte riktigt klokare...

Behöver ha 30.000 så att jag kan betala tillbaka lånet hos Credway. Har för närvarande redan lån hos dessa aktörer som inte tar UC:

Slantar
Extrakosing
Untie
Divide

Har provat att ansöka hos Wästgötafinans där jag inte fick något lån med 6 i Bisnode betyg.

Vilka/Vilken långivare kan ni rekommendera?

Tycker din strategi är bra. Fairlo tar creditsafe! Dom erbjuder upp till 10.000

Tryggkredit?

Hej,

Jag känner att jag hade behövt betala av Credway då denna aktör visas hos UC numera.
Försöker sänka mitt UC-betyg så att jag kan senare i år kan ansöka om ett samlingslån via Lendo/Advisa.

Med det sagt så hade jag behövt betala Credway med ett annat lån. Då jag inte vill förstöra min UC så behöver jag rekommendationer där jag skall söka.

Har kollat listan för SMS-lån men blir inte riktigt klokare...

Behöver ha 30.000 så att jag kan betala tillbaka lånet hos Credway. Har för närvarande redan lån hos dessa aktörer som inte tar UC:

Slantar
Extrakosing
Untie
Divide

Har provat att ansöka hos Wästgötafinans där jag inte fick något lån med 6 i Bisnode betyg.

Vilka/Vilken långivare kan ni rekommendera?
Har du testat Betalkoll, tar minuc som inte syns för andra.

Good cash( har lån där på 20 000 kr) och extralånet ( 10 000 kr),syns inte på Uc.Sen finns ju Lumify också.

Senast ändrad:
Dom gjorde inte det på mig men på merparten av alla andra.
Är nog för att du är inkomst miljonär i princip nästan 1000000 i deklarerad inkomst de tänkte nog de inte behöver kosta på en full uc på en med så god ekonomi för småbelopp

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp