Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Betala av skulden

Kolla om brodern kan ta över lånet själv? Eller att han tar ett lån åt dig. Problemet här är att du antingen bröstar betala mer än dubbelt tillbaka vilket är orimligt för du sätter dig i en svårare sits. Eller att kfm börjar utmäta lön och tillgångar, och finns det tecken på att du verkar en av bilarna så kan det bli jobbigt för er.

Du måste prioritera rätt nu, om du är såpass öppen med din sambo och ni är i det stadiet att hon vill hjälpa dig och er så måste ni kolla alla alternativ. Eller så börjar du betala av en summa varje månad till Kfm, om utrymmet finns nu för att betala för ett lån så kan du börja beta av dina skulder.
Jag ska kolla .. vi vill helst att ta ett lån bara för att bli av med min utmätning så vi kommer att kunna få bättre balans samtidigt skulden har ligget rätt länge hos kronofogden därför vill jag betala av dom även om det bli nstart

Jag förstår men bilen är eb bara till oss och den andra hanes bror som äger deb och han sköter betalningar själv på den
Våra inkomster ligger på typ 45 per månad vi två
45 K i lön per person och månad?

Om det inte är en skuld till staten så borde du kunna förhandla med borgenären och få skulden återkallad.
Jag testade men inkasso vägrar det
..
Dom vill inte ens sänka något pm man betalar engång betalning..

Be din tjej söka ett lån hos lendo själv bara. Ingen här kan säga med 100% säkerhet att hon blir beviljad ett lån. Men 135.000 är inte jättemycket så det är inte omöjligt. Nstart kan inte heller garantera att ni får lånet om hon är medsökande, så bättre att göra en kreditupplysning hos lendo istället för att slösa den på en pissbank som Nstart.

Jag testade men inkasso vägrar det
..
Dom vill inte ens sänka något pm man betalar engång betalning..
Det är mer värt att ha en löneutmätning än Nstart. Tänk inte för stort på en gång nu. Det är ingen fara om det tar lite tid. Jag förstår att det är jobbigt jag va i samma sits. Jag bröstade löneutmätning 2 år sen läste jag resten. Jag kunde gått med Nstart men efter jag såg vad dom tog för ränta osv så blev ett direkt nej.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp