Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Betala av kronofogden

Nej jag förhandlar för att det är roligt. Jag hade väl inte försökt förhandla om jag inte kan betala. Jag försöker bara få ner så mycket de bara går, så man spar ett par tusenlappar!
Jag har gjort likadant när jag kunde betala, det fungerar faktiskt. Har försökt tidigare att förhandla om ränta, få ner beloppen, men så länge man inte kan förhandla om att betala hela skulden så blir det nobben.
Bra jobbat @Drolzan

Nej jag förhandlar för att det är roligt. Jag hade väl inte försökt förhandla om jag inte kan betala. Jag försöker bara få ner så mycket de bara går, så man spar ett par tusenlappar!
Jag fick för mig att du inte hade pengarna ännu, att ni skulle söka ett lån!

Är Axactor det sista?

Nej Sergel är kvar, men dom svarar aldrig.
Och PS inkasso skrek nej.
Kan lägga upp en lista sen på allt när jag är klar
Kan det inte vara så att de har olika avdelningar? Kom ihåg att jag skickade till bevakning@sergel.com. Tjata på PS. Vad fan har dom att tjäna på att neka? Var tydlig med att du kommer fortsätta ha utmätning annars (vilket du antagligen inte alls kommer att ha). Tjata tjata tjata. Sänk budet osv.

Kan det inte vara så att de har olika avdelningar? Kom ihåg att jag skickade till bevakning@sergel.com. Tjata på PS. Vad fan har dom att tjäna på att neka? Var tydlig med att du kommer fortsätta ha utmätning annars (vilket du antagligen inte alls kommer att ha). Tjata tjata tjata. Sänk budet osv.
Jag hade samtal med Axactor precis, dom accepterade mitt bud! Så där minskade jag med hela 38tkr!
Så nu är jag klar. Kom ner till 290tkr från 353tkr. Mycket nöjd :)

Grattis Drolzan. Man blir uppriktig glad när man läser sånt här :) * nynnar Rocky Anthem*

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp