Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bestrida felaktig summa på delgivning?

Precis som rubriken lyder så undrar jag om de är värt att bestrida en underskriven delgivning där summan är 7000 mer än vad skulden är på? Eller tror ni Allektum väljer att skicka vidare till tingsrätten?

Precis som rubriken lyder så undrar jag om de är värt att bestrida en underskriven delgivning där summan är 7000 mer än vad skulden är på? Eller tror ni Allektum väljer att skicka vidare till tingsrätten?
Har du tagit den diskussionen med dom? Att du tycker att skulden är felaktig? Om du med säkerhet vet att skulden är felaktig och dom vägrar ge sig är det enda rätta att bestrida skulden. Men det kan ju även vara så att räntan tickat högre än du trodde...

Hur är skulden felaktigt?
Jag betala in 7000 förra månaden innan delgivningen så dom 7000 är inte avräknade i summan dom skickat in till kronofogden.
jag vet att de kan tillkomma lite avgift i samband med att de åker till kronofogden och att ränta kan tillkomma men inte 7000 på knappt en månad

Jag betala in 7000 förra månaden innan delgivningen så dom 7000 är inte avräknade i summan dom skickat in till kronofogden.
jag vet att de kan tillkomma lite avgift i samband med att de åker till kronofogden och att ränta kan tillkomma men inte 7000 på knappt en månad
Då bestrider du glasklart

Är det fel ska det bestridas

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp