Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Beslutad skuldsanering frågor

Såvitt jag vet så kan man se det genom att man har ett nollat skuldsaldo på "mina sidor" på KFM's hemsida.
Så var det tidigare iaf.
Då har man i alla fall bedömt att det är laga kraft.. behöver inte vara det dock.

Nu i eftermiddag fick jag brev på Kivra att mitt beslut om skuldsanering blivit överklagat, C finance som glömt att anmäla en skuld enl handläggaren så det som skulle prövas var om den ska ingå i saneringen, men som jag förstod det på handläggaren så kan inte beslutet om själva skuldsaneringen överklagas nåt mer. Om jag fattat rätt?

Nu i eftermiddag fick jag brev på Kivra att mitt beslut om skuldsanering blivit överklagat, C finance som glömt att anmäla en skuld enl handläggaren så det som skulle prövas var om den ska ingå i saneringen, men som jag förstod det på handläggaren så kan inte beslutet om själva skuldsaneringen överklagas nåt mer. Om jag fattat rätt?
Är du säker att det är överklagan? För mig var det en aktör som missat rapportera in skulden till betalplan och inkom sent, men dom yttrade sig inte. Var dock tvungen att ringa handläggare och godkänna att den skulden ska ingå. Var inga problem eftersom att skulden stog med från första början i ansökan och i personligt brev.

Är du säker att det är överklagan? För mig var det en aktör som missat rapportera in skulden till betalplan och inkom sent, men dom yttrade sig inte. Var dock tvungen att ringa handläggare och godkänna att den skulden ska ingå. Var inga problem eftersom att skulden stog med från första början i ansökan och i personligt brev.
Ja det är skickat till tingsrätten kom in sista dagen innan det skulle vinna laga kraft

Otroligt drygt system…15 min kvar innan mitt blir laga kraft. Men verkar som att detta kan fortsätta! Så man får kanske vänta en vecka minst?! Otroligt stressande dess sista dagar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp