Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Beslut om skuldsaneringen kom idag ,!

Här är det en evig väntan på beslut … nästa vecka har jag väntat 11 veckor ! Man är inte på sitt bästa humör just nu kan jag lova … väldigt påfrestande har det blivit senaste veckan ! Man hoppas varje dag … men nä ! Nada..

Här är det en evig väntan på beslut … nästa vecka har jag väntat 11 veckor ! Man är inte på sitt bästa humör just nu kan jag lova … väldigt påfrestande har det blivit senaste veckan ! Man hoppas varje dag … men nä ! Nada..
Hang in there buddy!!

Är det 11 veckor från att du godkände förslaget eller från när?

Är det 11 veckor från att du godkände förslaget eller från när?
Ja nästa veckan blir det 11 veckor . Handläggaren sa att det skulle ta 3 . Inte proffsigt av en myndighet precis : /
LUP här på forumet har hjälpt mej med info om varför det dröjer så jag är mycket tacksam för detta . Men det klar .. otålig blir man ju när det drar ut på det .

Senast ändrad:
@LånaUtanPapper
Visst är det 21 dagar från att det står i POIT tills det vunnit laga kraft. 2 Oktober Beslut så runt 23-24 oktober borde de va klart ?

@LånaUtanPapper
Visst är det 21 dagar från att det står i POIT tills det vunnit laga kraft. 2 Oktober Beslut så runt 23-24 oktober borde de va klart ?
Om beslut kommit andra oktober så räknar man dag 1 som 3e oktober. När det slår över till 24 oktober är det klart. Sen väntar man 3 arbetsdagar för inkommande post och morgonen den 4e arbetsdagen kan dom bekräfta lagakraft. Morgonen 29e oktober kan du kontakta dom för att få det bekrätftat om jag räknat rätt. 30 oktober ska alla skuldsaldon hos kf vara nollade om allt är grönt

Om beslut kommit andra oktober så räknar man dag 1 som 3e oktober. När det slår över till 24 oktober är det klart. Sen väntar man 3 arbetsdagar för inkommande post och morgonen den 4e arbetsdagen kan dom bekräfta lagakraft. Morgonen 29e oktober kan du kontakta dom för att få det bekrätftat om jag räknat rätt. 30 oktober ska alla skuldsaldon hos kf vara nollade om allt är grönt
Tusen tack för info ❤️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp