Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Beslut om löneutmätning

Hur fick du ner det?
Sa som det var...att jag jobbat extremt mycket över 2 månader...Sen vad jag brukade ligga på i vanliga fall....kan hända dom kollade mot skatteverket också för att bekräfta det jag sa.

Sa som det var...att jag jobbat extremt mycket över 2 månader...Sen vad jag brukade ligga på i vanliga fall....kan hända dom kollade mot skatteverket också för att bekräfta det jag sa.
De räknade min netto lön 1600 kr mer än jag egentligen har, mycket, alldeles för mycket, men ska låta det vara för att jag är rädd att få maxbeslut (fast det är som jag fått det) .Har inte varierande lön utan jobbar ständig natt och ganska stor skift tillägg (9600).Nu i maj får löneförhöjning (kollektivavtal),det blir ung.1000 kr mer(brutto)så om jag jobbar en lördag över blir det lite till mig också, med semester ersättning jämnar det sig till slut. Tack för svaret!

En fråga till (kanske behöver i framtiden)hur kontaktade du dem, e-mail, telefon?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp