Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

besök av kfm

För mig tog det säkert fyra månader. Började få delgivningsbrev i flera ärenden i maj. Ignorerade allt. I september blev jag uppsökt av KFM på min arbetsplats. De skötte det hela snyggt, får jag säga. Min chef ringde på mig och sa att jag hade besök i receptionen. Förstod direkt när jag såg kvinnan vad det handlade om. Jag tog henne åt sidan, och skrev under delgivningarna.

Min chef förstod sen vad det handlade om. Förmodligen hade kvinnan sagt att hon var ifrån KFM. Men det gjorde inte så mycket. Vet att min chef själv haft mycket med KFM att göra när han hade eget företag.

Självklart var det jobbigt att få besök av dem på arbetsplatsen. Men de gör ju bara sitt jobb. Jag hade ju inte direkt underlättat för dem. ;)

För mig tog det säkert fyra månader. Började få delgivningsbrev i flera ärenden i maj. Ignorerade allt. I september blev jag uppsökt av KFM på min arbetsplats. De skötte det hela snyggt, får jag säga. Min chef ringde på mig och sa att jag hade besök i receptionen. Förstod direkt när jag såg kvinnan vad det handlade om. Jag tog henne åt sidan, och skrev under delgivningarna.

Min chef förstod sen vad det handlade om. Förmodligen hade kvinnan sagt att hon var ifrån KFM. Men det gjorde inte så mycket. Vet att min chef själv haft mycket med KFM att göra när han hade eget företag.

Självklart var det jobbigt att få besök av dem på arbetsplatsen. Men de gör ju bara sitt jobb. Jag hade ju inte direkt underlättat för dem. ;)

Hoppas att det dröjer ett tag till för mig också! Ja, de gör ju verkligen bara sitt jobb!

Här kom de en söndagsmorgon strax efter kl 8. Tror det var ca 2 veckor efter påminnelsen.

Åh herregud, helgen också. Nu blev jag sjukt stressad. Kommer nog inte få in den innan helgen.

Yrvaken knalla jag ner och öppna, hade väl aldrig väntat mig kfm vid den tiden en söndagsmorgon. Men hon var trevlig å bad lite om ursäkt för att hon störde så tidigt, det är ju tyvärr bara deras jobb. Och jag kände att jag fick skylla mig själv som väntat med påminnelsen. Men det känns som man är jagad alltid, som man är värsta boven...

Din sista rad, vilken igenkänning. Man känner sig verkligen jagad hela tiden. Värre än bovar skulle jag säga. Och att man samtidigt sitter i ett ekonomiskt fängelse utan utväg.

Känslomässigt har jag blivit helt nojig, tror varje bil som kör förbi ska komma med nåt angående vår ekonomi. Pratar nån i närheten om pengar så byter jag snabbt ämne... är det verkligen såhär man ska ha de? Jag vill kunna leva ett normalt liv, UTAN en klump i magen. Hoppas jag nån gång kan det. Vi måste kämpa ❤

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp