- Meddelanden
- 178
- Mottagna reaktioner
- 109
- Poäng
- 297
För mig tog det säkert fyra månader. Började få delgivningsbrev i flera ärenden i maj. Ignorerade allt. I september blev jag uppsökt av KFM på min arbetsplats. De skötte det hela snyggt, får jag säga. Min chef ringde på mig och sa att jag hade besök i receptionen. Förstod direkt när jag såg kvinnan vad det handlade om. Jag tog henne åt sidan, och skrev under delgivningarna.
Min chef förstod sen vad det handlade om. Förmodligen hade kvinnan sagt att hon var ifrån KFM. Men det gjorde inte så mycket. Vet att min chef själv haft mycket med KFM att göra när han hade eget företag.
Självklart var det jobbigt att få besök av dem på arbetsplatsen. Men de gör ju bara sitt jobb. Jag hade ju inte direkt underlättat för dem.
Min chef förstod sen vad det handlade om. Förmodligen hade kvinnan sagt att hon var ifrån KFM. Men det gjorde inte så mycket. Vet att min chef själv haft mycket med KFM att göra när han hade eget företag.
Självklart var det jobbigt att få besök av dem på arbetsplatsen. Men de gör ju bara sitt jobb. Jag hade ju inte direkt underlättat för dem.