Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

besök av kfm

Hur lång tid har det tagit för er som haft hembesök eller besök på arbetsplatsen pga att ni inte skickat in delgivningskvitto? Vad säger dom om de kommer till arbetsplatsen. Berättar de för mina kollegor var de kommer ifrån om de letar efter mig? Förstår att det kan variera men vad har ni för erfarenheter? Jag skjuter på att skicka in delgivningskvittot till jag vet hur det går med vår ansökan om höjning av bolånet....men är ju livrädd varje dag!

Senast ändrad:
Man försöker sköta det så diskret det går, men om någon undrar var jag kommer från så svarar jag, annars presenterar jag mig bara som lars

Tack. Hur lång tid efter påminnelsen brukar ni göra besök?

Det beror på.. jag är inte delgivare men kan delge ändå. Om vi berättar för delgivningrn att vi ska till ett visst område så brukar dom komma med en bunt papper som vi gör ett försök på.. har inte funderat så mycket på hur gamla ärendena är

Det beror på.. jag är inte delgivare men kan delge ändå. Om vi berättar för delgivningrn att vi ska till ett visst område så brukar dom komma med en bunt papper som vi gör ett försök på.. har inte funderat så mycket på hur gamla ärendena är
Okej, jag förstår.

Är det någon här inne som fått besök av delgivningsman och minns på ett ungefär hur lång tid efter påminnelsen de dök upp?

Jag har men det var ett tag sen. Tog typ en vecka. Fick idag veta av kfm att jag inte skickat in ett delgivningskvitto trots påminnelse. Om det är något jag har koll på så är det just det. Nu är jag rädd att det kommer någon. Kommer de jättesent på kvällen? Kan ju aldrig slappna av.

Jag har men det var ett tag sen. Tog typ en vecka. Fick idag veta av kfm att jag inte skickat in ett delgivningskvitto trots påminnelse. Om det är något jag har koll på så är det just det. Nu är jag rädd att det kommer någon. Kommer de jättesent på kvällen? Kan ju aldrig slappna av.
Ojdå :( Jag tror det har gått ca 3 veckor sedan påminnelsen. Då kommer de nog snart då :( vad sa de när de kom?

Hur fick du veta idag att du inte skickat in delgivningskvitto trots påminnelse?

För att jag ringde kfm, skulle kolla upp ett annat ärende.

Jag var inte hemma när de kom, tack och lov.
Kanske beror på var man bor? Jag bor i storstad.

För att jag ringde kfm, skulle kolla upp ett annat ärende.

Jag var inte hemma när de kom, tack och lov.
Kanske beror på var man bor? Jag bor i storstad.
Tack för svar! Så de kan komma sent på kvällen alltså? Undrar om de jobbar helg också?

De hade kommit på dagtid båda gångerna när jag inte var hemma. Vet inte om de kommer på kvällen. Antog bara det om de vill ha tag på folk som jobbar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp