Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Berätta...

Vi ska prata nu. Har sån extrem ångest :(:(:(

Vad skönt att han var förstående och att han ställde upp på det viset är otroligt fint av honom.

Jag är bara rädd att förlora min bästa vän. Jag känner mig så patetisk och jag vet inte hur jag ska lägga fram det så det inte blir en röra.
Känner med dig i detta! Är hemskt att behöva såra någon. Men du har tyvärr inte något alternativ utan att erkänna att du gjort fel och att det känns hemskt menmatt du villvglra allt du kan för att göra rätt för dig. Går du på någon behandling för spelberoendet? Att visa att man menar vad man säger och att man har sökt hjälp för sitt missbruk är något som känns lite mer betryggande för den man har sårat tror jag. Vad det gäller det praktiska: har din kompis tagit ett lån i sitt namn åt dig eller står din kompis som medlåntagare till ett lån du har?

Vad skönt att han var förstående och att han ställde upp på det viset är otroligt fint av honom.

Jag är bara rädd att förlora min bästa vän. Jag känner mig så patetisk och jag vet inte hur jag ska lägga fram det så det inte blir en röra.

Förstår det. Jag håller tummarna att allt går bra! Jag förväntade mig en KATASTROFAL reaktion från min man, men det var inte SÅ farligt som jag trodde. Kanske blir det så för dig med!

Hej alla!

Jag har gått runt och förberett mig ett tag på att berätta för min närmaste vän om min situation och jag tror att jag kommer göra det idag.
Den personen har hjälpt mig med ett lån och mitt spelberoende jag har lyckats ändå hamna hos KF.
Jag ska försöka få skuldsanering och eftersom det påverkar henne så måste jag berätta allt.
Jag har extrem ångest över det här och behöver alla råd som ni har. Hur jag ska lägga fram det och så.

Min största rädslan att förlora den personen. :’(
Hej!
Hur har det gått för dig?
Har du talat med din vän om hur det ligger till?

Hej!
Hur har det gått för dig?
Har du talat med din vän om hur det ligger till?
Jag har berättat allt, hon blev väldigt chockad och visste inte vad hon skulle säga. Vilket är okej såklart men jag berättade verkligen allt. Lämnade inte ut något och förklarade att jag är trött på det här livet och vill verkligen ha en förändring så att nu har vi en plan framåt.
Även fast jag har stängt av mig på spelpaus så pallar jag inte hantera min ekonomi på ett tag. Hela mitt vuxna liv har jag haft ansvar som jag inte borde haft och jag är slutkörd och behöver verkligen någon som är ett riktigt stöd för mig. Vilket hon är.

Jag är otroligt tacksam för det stöd ni har givit mig. Jag har varit medlem ett tag och att läsa om er och se hur ni har gått vidare har verkligen motiverat mig, varenda en av er.
Jag har varit bitter och hakat upp mig på saker, egentligen med all rätt men jag har insett att det inte ger något.
Jag är glad att börja ett nytt kapitel i mitt liv, jag är fortfarande ung och jag ska utnyttja den här tiden väl.

Be din kompis skicka skulden till kfm så får hon ju del av löneutmätningen.

Jag har berättat allt, hon blev väldigt chockad och visste inte vad hon skulle säga. Vilket är okej såklart men jag berättade verkligen allt. Lämnade inte ut något och förklarade att jag är trött på det här livet och vill verkligen ha en förändring så att nu har vi en plan framåt.
Även fast jag har stängt av mig på spelpaus så pallar jag inte hantera min ekonomi på ett tag. Hela mitt vuxna liv har jag haft ansvar som jag inte borde haft och jag är slutkörd och behöver verkligen någon som är ett riktigt stöd för mig. Vilket hon är.

Jag är otroligt tacksam för det stöd ni har givit mig. Jag har varit medlem ett tag och att läsa om er och se hur ni har gått vidare har verkligen motiverat mig, varenda en av er.
Jag har varit bitter och hakat upp mig på saker, egentligen med all rätt men jag har insett att det inte ger något.
Jag är glad att börja ett nytt kapitel i mitt liv, jag är fortfarande ung och jag ska utnyttja den här tiden väl.

Bra jobbat!!!!!!! Visst känns det lättare?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp