Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Berätta för anhöriga

Jo men som sagt att det blir nog att väldigt många iallafall inte skriver på ! Och det är min upplevelser iallafall
De allra flesta skriver på eller löser skulden vid första föreläggandet.

De allra flesta skriver på eller löser skulden vid första föreläggandet.
Efter ha varit med på det här forumet under några år så kan jag inte riktigt hålla med dig, inte efter vad man läser i folks trådar här åtminstone (nu är det ju en liten skala människor med här) men jag tror många blir handlingsförlamade när det kommer krav efter krav och sen delgivningar.

Efter ha varit med på det här forumet under några år så kan jag inte riktigt hålla med dig, inte efter vad man läser i folks trådar här åtminstone (nu är det ju en liten skala människor med här) men jag tror många blir handlingsförlamade när det kommer krav efter krav och sen delgivningar.
Jag förstår vad du menar men jag gissar att huvuddelen av de som får krav från KF betalar ganska fort. Jag tror däremot att många av oss som finns här på forumet och är skuldsatta tillhör den kategori du beskriver i slutet av ditt inlägg.

De allra flesta förelägganden kommer delgivningen in på självmant, är en ganska liten del som behöver till delgivningspersonalen.

Tror dem flesta drar ut på det för att försöka lösa situationen innan man får anmärkning
Höftar här, så ta det för just det, höftning
Ett par hundratusen förelägganden, kanske närmare en miljon per år
Tror att det är långt över 80% som inte behöver delges fysiskt, antagligen ännu högre.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp