Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Berätta för anhöriga

Ok då , lite mer vatten på din kvarn efter man läst en andra gång men som sagt, även tal om klippta band.

Får hoppas familjen visar honom kärlek, stöttning och även låter honom reda ut röran på egen hand.

Nu ska jag visa mig själv kärlek genom att sova så man kan köra årets första gympass "imorgon"

Förstår absolut det kommer ta tid att smälta allt , att som förälder få veta att ens barn ha 1 miljon hos kronofogden låter som en mardröm , men men det är dags att berätta sanningen , försökt i över 2 år nu !
Starkt! det kommer gå bra finns på pm om du Behöver hjälp / stöd ❤️ Lycka tklll.

läser igenom tråden vad åt äprnflrg? Jag berätta för mina föräldrar också för 5 månader sen och dom har nu hjälpt mig med över 180 000 så jag är i balans igen och slapp inkasso / kronofogden. Ni som gnäller på att föräldrar hjälper är ni avundsjuka att ni ej har någon som hjälper er?

inte förvånad att det är 2 nya medlemmar med 5 poäng heller....

Jag var oxå spelberoende och spel skulder men dom hjälpte mig endå inte spelar sen dess. Jag skrev på ett kontrakt med villkor för dom Skulle hjälpa mig. Redovisar även mitt konto osv varje vecka / månad så dom ser att jag inte gör nått... då skulle du l sluta hjälpa mig direkt.

Sen säger ni att man inte ska ha beröm för man "fixar ett grundläggande problem" jaha så ett missbruk är ett grundläggande problem?

seriöst vet ni inget om sånt / inte varit där så knip istället för att sitta peka fingra vid ett tangentbord.... finns inget starkare man kan göra än att fixa sitt beroende missbruk och våga erkänna det för sig själv Eller någon annan...

@johanc84 jag gick i samma tankebana som dig att min familj skulle hjälpa. Det tog en stund sen gjorde dom det. Men dom tog inget lån / låna inte upp deras hus. Utan dom hjälpte med det mest akuta / betalar av massa snabb lån. Sen hjälper dom mig varje månad. Dom ville inte hjälpa allt rakt av bara iaf att ja skulle
Spela igen osv. Vilket jag förstår helt hållet.

men förstår ditt inlägg är inte pengens du menar är det Viktiga utan att få fram / ur dig allt ❤️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp