Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bensin & mackvaror på ST1 med bensinkort

Vissa kreditkort kan man ta ut pengar utöver beloppet man handlar för och få låna räntefritt i 30,45,60 dagar. Bara att prova.

men då måste det väl vara ett mastercard

Jag tänkte mer på typ ta ut 500 över beloppet när man handlar på Shell i detta fallet, vet ej om det går dock :)

Det går tyvärr inte att ta över summan på detta kort

Men det går att handla andra varor än bensin i kassan på Shell med det eller? Har inte lyckats utröna om det gäller bara bensinpumpar eller även det när jag läser om kortet.

jag har sökt ett kort men inte fått svar än snart 1v sedan

man kan endast tanka o handla på deras stationer alltså i butiken.jag hadde volvokort som funkade likadant.men jag kunde intr ta ut pengar.om du köper tex biltillbehör.mackor.cigg eller vad som hellst så får du sen faktura hem betala hela skulden eller avb.

Okej, det besvarade min fråga i alla fall. :)

Så man skulle ju då kunna köpa trisslotter för hela den beviljade krediten och alla pengar du vinner är ju dina i Cash, dock vet i fan om du tjänar på det

st1-kort

Hej!

Man kan tanka & köpa vad man vill hos Shell. Svalan så där vart det för mej också när jag sökte, sen kom kortet på posten med 8000kr i kredit & pinkoden 2dg senare & dom tog businescheck, troligtvis så har du nog blivit godkänd om du inte hört nåt på en vecka.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp