Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Belåningsgrad
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Merksh" data-source="post: 383421" data-attributes="member: 7865"><p>Ett tips är IKANO. De kan bevilja upp till 200% belåningsgrad och ibland mer. Jag fick 350k med inkomst om 720tkr. Blanco 1 320 tkr. 250tkr var till samlingslån för UC och ca 100tkr utanför UC. Även RAK-amortering vilket uppskattas.</p><p></p><p>Jag ringde upp en handläggare där som gjorde ansökan över telefon. Mest för att presentera mina förutsättningar och fråga vad han trodde innan någon UC togs. De är ganska säljiga så det är möjligt att handläggarna även har någon provision på förmedlade lån eller liknande. Killen som jag pratade med tog UC över telefon.. sa att han behövde 15 min för att kolla krediten.. ringde sedan tillbaka och sa att det var beviljat. Han frågade om jag ville att de skulle lösa skulderna för samlingslånet eller om jag ville göra det själv.. jag sa att jag kunde göra det själv och fick allt utbetalt till mitt kontot.</p><p></p><p>På IKANOS hemsida under privatlån så har de en kalkylsnurra där man kan knappa in sina skulder och inkomst så får man ett typ av besked vad man kan bli beviljad. Mycket bra att få en indikation eller inte på om det är lönt att söka. Här ser man rätt snabbt att de lägger gränsen för befintliga lån någonstans över 200% vs inkomst.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Merksh, post: 383421, member: 7865"] Ett tips är IKANO. De kan bevilja upp till 200% belåningsgrad och ibland mer. Jag fick 350k med inkomst om 720tkr. Blanco 1 320 tkr. 250tkr var till samlingslån för UC och ca 100tkr utanför UC. Även RAK-amortering vilket uppskattas. Jag ringde upp en handläggare där som gjorde ansökan över telefon. Mest för att presentera mina förutsättningar och fråga vad han trodde innan någon UC togs. De är ganska säljiga så det är möjligt att handläggarna även har någon provision på förmedlade lån eller liknande. Killen som jag pratade med tog UC över telefon.. sa att han behövde 15 min för att kolla krediten.. ringde sedan tillbaka och sa att det var beviljat. Han frågade om jag ville att de skulle lösa skulderna för samlingslånet eller om jag ville göra det själv.. jag sa att jag kunde göra det själv och fick allt utbetalt till mitt kontot. På IKANOS hemsida under privatlån så har de en kalkylsnurra där man kan knappa in sina skulder och inkomst så får man ett typ av besked vad man kan bli beviljad. Mycket bra att få en indikation eller inte på om det är lönt att söka. Här ser man rätt snabbt att de lägger gränsen för befintliga lån någonstans över 200% vs inkomst. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Belåningsgrad
Topp