Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Behöver verkligen råd och hjälp!

Jag har också hört att de inte bara kan sälja det sådär utan det måste finnas ganska mycket över för att de ska sälja. Köpte den2017 för 1,850 så jag går back på den.

har försökt och söka en lägenhet via Stockholm stad bostäder men blivit nekad fast jag har stått i kön snart 14 år.

har ett jobb med provision och de hade skicka löneutmätningen till jobbet men de vet inte om min provision utan enbart ta min fasta. Har 2 barn och min fru jobbar och har fast jobb. Så vet inte vad jag ska göra vad är lösningen känns som att jag borde jobbat extra för att inte släppa detta till kronan men jag orkade inte därför behöver typ hjälp vad nästa steg är. Har inga värde saker nyligen inköpta osv
Läste här det ska finnas minst 200 000 övervärde, själv vet jag inte, ta reda på det.

Litet övervärde , de kommer inte att ta lgh , du måste bo någonstans också. Kör utmätning ett tag sen sök skuldsanering

Ja det stämmer pratade med mäklaren och hon sa att vi måste lägga upp den för 1,4 om folk ens ska komma förbi. Känner samma sak varför det har blivit så med lägenheterna. Köpte så dyrt har även renoverat den

Ja det stämmer pratade med mäklaren och hon sa att vi måste lägga upp den för 1,4 om folk ens ska komma förbi. Känner samma sak varför det har blivit så med lägenheterna. Köpte så dyrt har även renoverat den
Okej men är 1,4 värderingen eller lockpriset som mäklaren vill lägga upp den för?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp