Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Behöver verkligen billån

Då är det egentligen inte ett billån, utan ett vanligt blancolån det är frågan om?

Nu är Resurs Bank helt inbetalt.
Kommer det uppdateras runt 15e - 20e juli hos UC?
Tänkte på mitt lån hos Collector Bank (Norion) gör det någon skillnad i betyget om jag betalar av hela den skulden på 7065 :- den 26e juli? Och uppdateras det isåfall i augusti?

Nu är Resurs Bank helt inbetalt.
Kommer det uppdateras runt 15e - 20e juli hos UC?
Tänkte på mitt lån hos Collector Bank (Norion) gör det någon skillnad i betyget om jag betalar av hela den skulden på 7065 :- den 26e juli? Och uppdateras det isåfall i augusti?

Betalade du in det nu/ i fredags så det bokfördes idag syns det i mitten av augusti

Uppdaterar med att Resurs Bank inte syns i Kreddy längre, men betyget har inte ändrats än.

Nu uppdaterades mitt betyg i Kreddy appen. Från 12.8 till 16.0. Hur är detta möjligt när jag betalat av en kredit och avslutat den? Kommer betyget förbättras snart igen eller vad tror ni?

Nu uppdaterades mitt betyg i Kreddy appen. Från 12.8 till 16.0. Hur är detta möjligt när jag betalat av en kredit och avslutat den? Kommer betyget förbättras snart igen eller vad tror ni?
Det blir ofta så, det tar ett tag så repar det sig

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp