Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Behöver ta lån (250 000)

Du har förlåg inkomst men testa Lendo

Du får alltså ut strax över 7000 netto per månad. Dina chanser att få låna 250k är så gott som noll, tyvärr.

Hur mycket tjänar du nu?
(Om ts började jobba i december förra året så är det ju inte kört med lån)

Det funkar om du har en medsökande.

Men ingen vill väl ha ett lån på 250 k utan uc. Antar att det skulle lösa ts ekonomiska situation
Men det var väl Ts som skrev det?

Men ja, ett lån på 250000 utan uc var avgörande för mig när jag köpte huset. Men Wästgöta finns ju inte längre utan har flyttats till Moank och det syns på uc. Lustigt nog ligger det lånet kvar på i dagsläget en riktigt bra ränta på 5,5 % vilket var högt då.

a
Det är väl snudd på under socialbidragsnormen, då saknas betalningsförmåga för några lån alls, så då kommer nog inget beviljas.

Men jag låg lägre tom. nere på ferie-arbetarna, tror det är max 20.000 under ett år så slipper man skatta. Jag taxerade 16.000 och blev stoppad ideligen i Mercan, till slut blev det nästan tröttsamt.

a

Men jag låg lägre tom. nere på ferie-arbetarna, tror det är max 20.000 under ett år så slipper man skatta. Jag taxerade 16.000 och blev stoppad ideligen i Mercan, till slut blev det nästan tröttsamt.
Okej, det hade inget med tråden att göra.

Kommer absolut inte gå, tyvärr. Vad behöver du akut så stor summa för? Någon du känner som kan hjälpa dig?

Som jämförelse hade jag förra året 200k som årsinkomst (sjukpenning) inga FF eller lån, 0.3 UC score, ville låna 10k så skickade in en ansökan på Lendo på 1 år som var kortaste möjliga tid. Fick två erbjudanden totalt, en på 13% ränta och en på 40% eller liknande. Tog den på 13% och betalade bort lånet på 6 månader.
250k skulle jag aldrig fått.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp