Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Behöver stor samlingslån! Tips från vilken förmedlare ska man söka?

Tog dem inom samma vecka de flesta. Hade 0 i skuld o 0 ff så passade på att ta så mycket jag kunde och det gick. Men sen har jag använt kredit korten lite onödan o maxat dem, just därför försöker ja ta ett samlingslån så ja kan iaf betala av den , så ja kan klara mig bra. För bara på krediterna betalar ja runt 12000kr i månaden
Krediter är väldigt dyrt.

Hade bara behövt ett samlingslån på 350.000 så jag hade kunnat samla ihop alla krediter då hade jag klarat mig bra. Min fråga är som sagt vilken förmedlare är de bäst att söka hos isåfall som vill hjälpa med att få bort smålån å krediter… Ja vet redan det med att jag har mycket lån! Men de är bara tufft med dessa krediter som ja lägger runt 11-12000 varje månad. Hade vart bra o gå ner till 4-5000. Har inte sökt nått för
Väntat på bättre betyg på uc som sagt, har 8,6 i betyg med 6 ff, 4 ff försvinner nu om ca 1 månad då tänkte jag söka ett. Därför jag skrev här tänkte kanske nån skriver om nån bra förmedlare lr om ja ska söka via nån bank direkt!! För situationen vet jag om redan haha
Alltså bättre än Lendo eller Advisa finns nog inte. Så ska du söka så sök på dem.

Ja för att hjälpa närstående. Nått fel med det?
Absolut inget fel att hjälpa en närstående när man kan.
Har ni nån plan hur du ska få tillbaka de pengarna?
Har den du hjälpt möjlighet att betala en summa till dig varje månad?

De betalar räkningen på de lånet som de har sen efter 3 år betalar de av resterande lånet som är kvar när dem kan ta lån då såklart. Men hoppas nu verkligen jag kan på ett erbjudande få iaf 200.000-350000 men får se står mellan advisa- Sambla-enklare eller ledno hmm vet inte vilken jag ska ta bara!

Senast ändrad:
De betalar räkningen på de lånet som de har sen efter 3 år betalar de av resterande lånet som är kvar när dem kan ta lån då såklart. Men hoppas nu verkligen jag kan på ett erbjudande få iaf 200.000-350000 men får se står mellan advisa- Sambla-enklare eller ledno hmm vet inte vilken jag ska ta bara!
Same shit different name. Ta lendo

Nu var det ett tag sen jag sökte ett ”större” samlingslån (är dock på gång att söka inom kort) men jag har använt både Lendo och Advisa. Tror jag har fått mina ”bästa” lån via Advisa men det är nog mer slumpen än att dom skulle vara bättre än Lendo.

Jag testade lendo och det funkade fint men jag tror inte du har en chans där då allt sker automatiskt och du har alldeles för hög skuldsättning så blir nej direkt. Jag tror den enda chansen är om du har en otroligt bra relation med din bank där du har dina lönkonton och du och din familj kanske haft konton där i 20+ år och att du bokar ett möte och förklarar allt och även då är chanserna minimala

För att överhuvudtaget kunna få något erbjudande måste ange någonstans att dina släktingar betalar kostnaden för de större lånen, annars är det rätt körd. Lendo har flest samarbete med de som lånar ut 350k. Med tanke på ditt läge gör det varken till eller från om du söker samlingslån. Så kör.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp