Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Behöver skriva av mig

Har du en telefon med något värde i som du kan sälja och köpa den billigaste möjliga istället? Lider med dig! Har själv varit där, spelat bort allt och det är verkligen en hemsk känsla.
Sålde den jag hade för ett tag sen och fick min kompis gamla. Så nu har jag en Android och de går nog inte byta ner sig mer än så. Tror inte de är många kr i den här telefonen. Jo tack, de är de! Vad nu liksom? Ne usch, jag blir spyfärdig av de här.

Bor i en liten by just nu så finns inte så många ställen de kan vara pant på. Och dem där swishpanelen och de är värdelöst. Tror jag tjänat 20 kr på typ 3 år som jag varit med där. Hade kontakt med en diakonissa innan men vi fick inte ihop våra scheman sen var de alltid upptaget när jag ringde. Jag har fan kollat allt nu.
Sveapanelen är ok, jag har fått 90 kr på 3 dagar nu. Kommer dem du får 10-20 kr på någon gång om dagen så har man tid över så:) många för 2 kr med men dem behöver man ju inte lägga tid på

Kan du be din kompis att hjälpa dig? Säg att du lånar 1000:- totalt till lön. Din kompis sätter in 200:- åt gången. Alt köper något presentkort för mat för 1000:- som du betalar tillbaka den 25:e?

Kan du be din kompis att hjälpa dig? Säg att du lånar 1000:- totalt till lön. Din kompis sätter in 200:- åt gången. Alt köper något presentkort för mat för 1000:- som du betalar tillbaka den 25:e?
Har inga kompisar för tillfället, min bästavän låg med min storebror som har sambo och barn. Och a, massa runt de som gjorde att jag har svårt att lita på folk. Men ja kaos, försöker låna av gamla bekanta liksom men ingen som kan.

Har inga kompisar för tillfället, min bästavän låg med min storebror som har sambo och barn. Och a, massa runt de som gjorde att jag har svårt att lita på folk. Men ja kaos, försöker låna av gamla bekanta liksom men ingen som kan.
Alltid jobbigt att be gamla bekanta med:( men hoppas du hittar någon!
Men helg nu så kör på lite undersökningar, Svea som nämndes över är den som jag tyckt är bäst men finns ju många andra sidor med! Sen lite pant om du kan, sälj lite små grejer du har för små pengar så kan du ju skrapa ihop till lite mat åtminstone tills lön

Hur går det för dig? Sitter själv i en jäkligt tuff sits ekonomiskt också denna månaden. Har hyffsat med mat hemma men inget kvar på kontot. Hoppas kunna sälja något på marketplace och liknande. Men paniken är verkligen hemsk.

Hur går det för dig? Sitter själv i en jäkligt tuff sits ekonomiskt också denna månaden. Har hyffsat med mat hemma men inget kvar på kontot. Hoppas kunna sälja något på marketplace och liknande. Men paniken är verkligen hemsk.
Jadu! Jag försöker med den där sveapanelen men det funkar knappt. Har fått någon swish här och där på 50-100 kr. Hängt med lite killar och dem har bjudit på mat och så, fördelen med att vara tjej. Lagt ut två saker på Marketplace men ingen verkar intresserad.

Jadu! Jag försöker med den där sveapanelen men det funkar knappt. Har fått någon swish här och där på 50-100 kr. Hängt med lite killar och dem har bjudit på mat och så, fördelen med att vara tjej. Lagt ut två saker på Marketplace men ingen verkar intresserad.
Sveapanel tar ett tag innan det kommer igång man får göra lite skit undersökningar i början sen blir det bättre. Jag fick 60 kr igår och uppe i 20 idag på relativt snabba undersökningar.
Sen får man vara smart om dem frågar om du åkt tåg senaste månaden så svarar man ja även om man inte gjort det annars blir man utslängd

Skaffade detta SveaPanel men tyvärr fanns det inga undersökningar.

Skaffade detta SveaPanel men tyvärr fanns det inga undersökningar.
Tar ett tag tyvärr, måste görs några för att få kvalité betyg sen kommer det mer. Vissa dagar är det massa vilka jätte få..

Men är ju inte så man får jätte mkt är ju om det krisar för att köpa ngt lite mer nytta än så gör det ju inte

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp