Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Behöver samla 90 k av dessa skitlån

Kan bli aktuellt nu i början av november ska skicka min uc till dom då så få vi se

Anmärkning.se har 10-11 olika bolag som bara lånar ut till folk med anmärkning ,,, jag hade 12 anmärkningar och 1utmätningsförsök när jag fick lån i maj,,,,vilket uc score hade du ? Larryboy

Anmärkning.se har 10-11 olika bolag som bara lånar ut till folk med anmärkning ,,, jag hade 12 anmärkningar och 1utmätningsförsök när jag fick lån i maj,,,,vilket uc score hade du ? Larryboy
Jag har 5.2 i skrivande stund samt 2 anmärkningar och 12 ff. En anmärkning försvinner 2 november samt 2 ff 7 november

Jag vill nästan va säker att jag får napp om jag ska söka annars kommer jag bli otroligt besviken för jag vill helst va ren i januari då jag ska söka 2 stora lån så detta är lite risky

Jag vill nästan va säker att jag får napp om jag ska söka annars kommer jag bli otroligt besviken för jag vill helst va ren i januari då jag ska söka 2 stora lån så detta är lite risky
Ok men vänta ut den i november för o maximera chansen,,, men tror du får nått napp iaf

Man kan aldrig va riktigt säker på o få napp ,,,,lite chansning ibland

Vilken score hade du då Pidde? Samt vilket bolag lånade ut? Intressant för mig eftersom jag nästa månad kommer vara nere på 13 anmärkningar och har i dagsläget score 14 men kan säkert gå under 10 då :)

Samt vilken summa ansökte du och fick beviljat? Jag vill samla 50-100k så snart som möjligt. Mvh

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp