Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Behöver råd,släppa avbetalningsplanen till löneutmäting elr ej??:/

Håller tummar o tår att jag får tillbax en rejäl slant på skatteåterbäringen så kommer ju mkt minska...E de nu den 7e mars som man får besked??

När väntas barnet komma?
Du får mindre pengar vid mamma ledigheten. Dvs dom kommer inte kunna utmäta lika mycket.

I aug är barnet beräknat...min sambo har hjälpt mig o betala bort 60 tusen redan så kan inte få mer hjälp där:/ dom pengarna han/vi jobbar in nu så går de mesta till huset o alla kostnader däromkring:/

När väntas barnet komma?
Du får mindre pengar vid mamma ledigheten. Dvs dom kommer inte kunna utmäta lika mycket.

Kommer ta ut full föräldrar penning iaf så hoppas dom kan dra en slant varje månad...Har räknat ut att ja kommer få ut ca 13-14 tusen efter skatt vid full föräldrar penning... O just nu drar dom ca 3-4000kr på min löneutmäting varje månad..får alltid behålla ca 10200kr.

Kommer ta ut full föräldrar penning iaf så hoppas dom kan dra en slant varje månad...Har räknat ut att ja kommer få ut ca 13-14 tusen efter skatt vid full föräldrar penning... O just nu drar dom ca 3-4000kr på min löneutmäting varje månad..får alltid behålla ca 10200kr.

Beloppet du får behålla kommer minska när du tar ut fpenning oavsett omfattning du tar ut. Din inkomst minskar och då minskar din andel av de totala kostnaderna

I aug är barnet beräknat...min sambo har hjälpt mig o betala bort 60 tusen redan så kan inte få mer hjälp där:/ dom pengarna han/vi jobbar in nu så går de mesta till huset o alla kostnader däromkring:/
Om ni äger ett hus skulle jag verkligen kämpa med näbbar och klor att försöka hålla så lite som möjligt hos KF

Beloppet du får behålla kommer minska när du tar ut fpenning oavsett omfattning du tar ut. Din inkomst minskar och då minskar din andel av de totala kostnaderna

Vid sambo förhållande hur räknar dom? Är ju på ett sätt att man mäter ut sambon indirekt.

Hade gärna sett hur detta beräknas.

Vid sambo förhållande hur räknar dom? Är ju på ett sätt att man mäter ut sambon indirekt.

Hade gärna sett hur detta beräknas.

Du kan använda beräkningen på kfs hemsida och testa där. Nu hag inte provat men jag kan tänka mig att om du lägger in att gäldenären har 500 kr i månaden före skatt och make/maka har 500000 i månaden före skatt så kommer det ändå gå att dra någon hundralapp på den 500lapp gäldenären får ut.
Tanken är att man ska bidra efter förmåga till gemensamma kostnader, inte stt de splittas 50/50

Om ni äger ett hus skulle jag verkligen kämpa med näbbar och klor att försöka hålla så lite som möjligt hos KF

Det är sambons hus o han som står på det samt de mesta här hemma men ja förstår hur du menar:/ Vill bara bli skuldfri så man slipper detta:( Är de nu på torsdag man får veta sin skatteåterbäring??:/ har skickat in en ansökan o begärt förskott av skatten så hoppas på o få tillbax en rejäl slant så de mesta försvinner.

Det är sambons hus o han som står på det samt de mesta här hemma men ja förstår hur du menar:/ Vill bara bli skuldfri så man slipper detta:( Är de nu på torsdag man får veta sin skatteåterbäring??:/ har skickat in en ansökan o begärt förskott av skatten så hoppas på o få tillbax en rejäl slant så de mesta försvinner.
Ja den 7/3 tror jag det har stått någonstans

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp