Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Behöver råd! Lån på minst 20000 kr

Hej!

Har en inkomst på 430000 kr om året, inga anmärkningar men drygt 600000 i blanco. Är i akut behov av ett lån på minst 20000 kr annars är jag jäkligt illa ute. Vill ansöka om ett lån som inte syns på UC och som helst inte heller använder uc vid förfrågan. Kan dock tänka mig att offra en uc ffr men då behöver jag veta att det är en långivare som beviljar relativt enkelt. Snälla kan ni tipsa mig om vart jag kan söka? Vet att man inte ska låna sig ur knipan men jag har verkligen inget val.

Ansök via Lendo? Annars vette tusan....Kanske nån annan har nå bättre förslag??

Har du provat Cash2you och cashbuddy?? De e två olika företag..

Dock e räntan hög men ja har ett lån på cash2you på 13 tusen o betalar ca 460kr varje månad i 4 år elr va de va...har satt in lite extra då o då oxå så ja blir av me de snabbare. Dumt o låna därifrån men de rädda mej från o hamna hos kronofogden samt att ja kunde betala bort 2 jävliga avbetalningsplaner:(

Har du provat Cash2you och cashbuddy?? De e två olika företag..

Dock e räntan hög men ja har ett lån på cash2you på 13 tusen o betalar ca 460kr varje månad i 4 år elr va de va...har satt in lite extra då o då oxå så ja blir av me de snabbare. Dumt o låna därifrån men de rädda mej från o hamna hos kronofogden samt att ja kunde betala bort 2 jävliga avbetalningsplaner:(

Ansökte hos cash2you i maj men fick avslag. Vet inte om det är värt att prova igen?

Tkr du ska prova igen...ansök hos bodelning cash2you och cashbuddy. Jag fick avslag hos ena förut men beviljat hos dom andra. Sen står de nånstans på deras sida aTT om man får avslag så kan man prova ansöka igen om 3 månader elr nå...

Jag har fått beviljat av båda trots att Jag har 16 betalnings anmärkningar o massa uc för frågningar....lån/blanco lån ca 20 tusen...ingen hos kronofogden.

Men vet inte riktigt vad dom går på....endel verkar få beviljat hur lätt som helst medans andra inte får.

Jäkla mobil o stava fel haha de ska inte stå bodelning haha.

Tkr du ska prova igen...ansök hos bodelning cash2you och cashbuddy. Jag fick avslag hos ena förut men beviljat hos dom andra. Sen står de nånstans på deras sida aTT om man får avslag så kan man prova ansöka igen om 3 månader elr nå...

Jag har fått beviljat av båda trots att Jag har 16 betalnings anmärkningar o massa uc för frågningar....lån/blanco lån ca 20 tusen...ingen hos kronofogden.

Men vet inte riktigt vad dom går på....endel verkar få beviljat hur lätt som helst medans andra inte får.

Tack för dina svar. Läste dock någonstans att det är 6 månader som gäller innan man kan söka igen. Kanske testar ändå om det inte kommer några fler förslag. Har alldeles för mycket blanco så är rädd för att de nekar eftersom de använder uc som upplysning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp