- Meddelanden
- 1
- Mottagna reaktioner
- 0
- Poäng
- 2
Jag skulle verkligen behöva någons hjälp..Iom en seperation så har jag blivit sittande meden massa gemensamma skulder..trodde jag men tydligen ska jag betala allt detta själv och det klarade jag inte så det har gått till utmätning..får behålla 11 000kr varav 5600kr går till hyra och el. Jag betalar underhåll på 1273kr, samt att jag enligt lag skall stå för alla resor för umgänget med min son. Sen behåller mamman hela barnbidraget..är det så här samhället skall fungera idag? Är man som ensamstående pappa helt maktlös i samhället? Jag har min son väldigt mycket och har då samma utgifter som mamman..alltså mat, blöjor,mellisar,välling etc..allt detta som jag ger mamman pengar till plus att jag då ska stå för allt detta själv? Detta är helt horribelt i dagens Sverige.
Varför kan inte KRF ta hänsyn till hur läget ser ut för mig? Nej, de ska utsätta en för ännu mera psykisk terror!?
Finns det någon vettig själ som kan hjälpa mig??
Jag vill ej mista min son pga att ett blått pari inte kan se till att sverige ska vara jämställt!
Varför kan inte KRF ta hänsyn till hur läget ser ut för mig? Nej, de ska utsätta en för ännu mera psykisk terror!?
Finns det någon vettig själ som kan hjälpa mig??
Jag vill ej mista min son pga att ett blått pari inte kan se till att sverige ska vara jämställt!