Aldrig hört någon som kunnat göra detokej, läste d som att man kunde låna själv på deras hemsida men
Man kan. Men det är sällsynt. Du behöver perfekta grunder och äga en bostad så får man låna självAldrig hört någon som kunnat göra det
Belägg för det? Har jag aldrig hört.Man kan. Men det är sällsynt. Du behöver perfekta grunder och äga en bostad så får man låna själv
Prata med deras kundtjänst. Det är ju nordiska kredit institut som står för själva lånet. Inte banky. Och nordiska kan bevilja om man har väldigt bra förutsättningar. Men de som har dessa förutsättningar dras inte till skitlån som banky tyvärr. Utan oftast till sina vardags bankerBelägg för det? Har jag aldrig hört.
Personen i fråga kanske har inlärningssvårigheter?Det är ju bara att läsa deras Grundkrav (Borgensman behövs inte alltid men verkar vara mkt svårt att få)
För att kunna ansöka om lån genom banky måste du: - Vara minst 18 år gammal (25 år om du söker lån utan borgensman, eller själv ansöker om att stå som borgensman) - Vara svensk medborgare och folkbokförd i Sverige - Ha giltiga kontaktuppgifter - Ha en inkomst före skatt på minst 10 000 kr/mån - Inte vara i konkurs eller vara student eller arbetslös Det räcker dock inte att endast uppfylla dessa kriterier för att få ett lån beviljat. Den kreditgivare som vi samarbetar med baserar sin kreditbedömning på en mängd olika faktorer.
Det tror jag inte. Vissa går väl på vad kundtjänsten säger också?Personen i fråga kanske har inlärningssvårigheter?