Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Behöver laga bilen, får jag ta emot swish under inledande??

Jag har fått inledande skuldsanering, och nu jag måste laga min bil. Min pappa ville betala och det kan kosta närmare 13000kr att laga den och då tänkte han swisha..
Hur funkar reglerna kring det? Kan det ställa till några problem eller behöver jag inte oroa mig?

Kan inget om inledande skuldsanering men när min mor var i likande sits så betalde jag diverse företag genom att swisha direkt till dem. Kanske din far kan göra?

Han vet inte om min situation därav kan jag inte be han ta ut cash eller åka och betala åt mig på plats för då skulle han fråga varför.. och nej den firman som ska laga bilen tar ej emot swish...

Du skrev att din pappa ville betala för reparation? så varför kan han inte betala 13000 kr till "kalles bilfirma ab" ?

Jag har fått inledande skuldsanering, och nu jag måste laga min bil. Min pappa ville betala och det kan kosta närmare 13000kr att laga den och då tänkte han swisha..
Hur funkar reglerna kring det? Kan det ställa till några problem eller behöver jag inte oroa mig?
Det kollas ju inga konto vid skuldsanering så det ska vara lungt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp