Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Behöver Låna pengar snabbt, var ansöka?

jag behöver låna pengar så snabbt som möjligt. Finns det någon långivare som godkänner och betalar ut på 5 minuter? söker några enkla alternativ

Det är viktigt att det går smidigt och att jag får pengarna snabbt på kontot… Någon som har erfarenhet av sådana långivare? Har medel hos creditsafe

Tacksam för svar

jag behöver låna pengar så snabbt som möjligt. Finns det någon långivare som godkänner och betalar ut på 5 minuter? söker några enkla alternativ

Det är viktigt att det går smidigt och att jag får pengarna snabbt på kontot… Någon som har erfarenhet av sådana långivare? Har medel hos creditsafe

Tacksam för svar
Det gör det. Ju snabbare behandling och utbetalning ju högre ränta. Det du efterfrågar är snabba sms lån, du bör tänka till en gång extra. Är det verkligen så bråttom?
Gå annars via Lendo så får du bara en ff. När utbetalning sker lär stå i både Lendos och långivarna du blir erbjudens ”terms and cond.”
Det är mitt i månaden vad ska pengarna gå till, något som håller på att förfalla?

Det gör det. Ju snabbare behandling och utbetalning ju högre ränta. Det du efterfrågar är snabba sms lån, du bör tänka till en gång extra. Är det verkligen så bråttom?
Gå annars via Lendo så får du bara en ff. När utbetalning sker lär stå i både Lendos och långivarna du blir erbjudens ”terms and cond.”
Det är mitt i månaden vad ska pengarna gå till, något som håller på att förfalla?
Tack för svar. Ja det är en faktura på ett lån som har förfallit och hittade just krav brevet... Behöver bara 10000 kr och vill undvika UC. skulle kanske kunna vänta till löning men är så stressande att ha detta efter sig och jag vet ju inte när det går till inkasso med extrakostnader och ännu sämre kreditvärdighet.

Vad står det i kravbrevet?. Kommer vara jätte ärlig nu. Men känns som du ljuger för dig själv nu. Och att pengarna egentligen går till något annat

Tack för svar. Ja det är en faktura på ett lån som har förfallit och hittade just krav brevet... Behöver bara 10000 kr och vill undvika UC. skulle kanske kunna vänta till löning men är så stressande att ha detta efter sig och jag vet ju inte när det går till inkasso med extrakostnader och ännu sämre kreditvärdighet.
Det är många på forumet som hittar kravbrev tror jag då många helt enkelt av stress struntat i att öppna dem sett till avsändare. Se bara på Lyxfällan, folk låter brev bara ligga på hög. I brevet står allt du behöver svar på. Det är 14 dagar kvar till lön. Bara att betala då. Ett nytt lån om du fått ett kravbrev är det sista du behöver. Fast vi här vet ju inte hur din situation ser ut alls heller.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp