S
Sara e
Gäst
Poäng: 0
Tack för svaret!
Det blir dyrt med andra..
Ja, ska du lösa 50K utanför UC med hjälp av snabblån kommer det bli dyrt oavsett.
Är nog omöjligt att få så bra ränta utanför uc att du betalar 1000.i.måmaren för 50.000 lånFörstår det. Vill helst betala runt 1000k per månad tills jag få söka nytt samlingslån.
Måste nolla mina kreditkort för att få ner betyget.
Är nog omöjligt att få så bra ränta utanför uc att du betalar 1000.i.måmaren för 50.000 lån
Det skulle innebära att om du ansöker om 30 000 så är det efter 12 månader 34212 kronor som de ska ha in totalt (dvs 4212 kronor i ränta) en månadskostnad blir då 2851 kronor vilket ju också är ganska mycket att betala i månaden..Vad innebär 24,5%? Vad blir månadskostnaden om jag nu skulle få 30k där? Är inte så kunnig.
Ja såg det, och fairlo var nog bästa alternativet så nu är det nog nästan omöjligt om du bara ska betala 1000 i månaden
Det skulle innebära att om du ansöker o
30 000 så är det efter 12 månader 34212 kronor som de ska ha in totalt (dvs 4212 kronor i ränta) en månadskostnad blir då 2851 kronor vilket ju också är ganska mycket att betala i månaden..
Prova smspengar?Tack för ditt svar!
Ja det är ganska mycket att betala i månaden. Betalar mindre på blancolånet som jag har så det känns onödigt att ta ett sånt lån.