Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Behöver låna 50k utan uc?

Hej! Behöver låna 50k för att lösa 2 kreditkort och förbättra UC inför samslingslån efter juni.

Inkomst 324000k
Blanco 190000k
Kreditkort 2 st totalt 50k
Betyg 2,7 på kreddy. Hade 0,8 innan jag utnyttjade kreditkorten.

Några tips på hur jag ska göra för att få 50k utan att det påverkar mitt UC?

Tack på förhand!

Sökte precis och blev beviljad 20k. Har inte tackat ja än.

Fler tips? Behöver 50k som sagt.

Är extralånet bra eller dyrt?
Sökte Wästgöta igår men det händer inte så mycket. Manuell granskning och sånt står det.

Tacksam för fler tips.

Sökte precis och blev beviljad 20k. Har inte tackat ja än.

Fler tips? Behöver 50k som sagt.

Är extralånet bra eller dyrt?
Sökte Wästgöta igår men det händer inte så mycket. Manuell granskning och sånt står det.

Tacksam för fler tips.
Fast årsränta på 24,5 % allt beror på hur du betalar såklart. Skulle tippa på att du kille kunna få loss 20 000 - 30 000 där.
Smspengar är creditsafe och där bör du kunna få 10 000 - 20 000.

Fast årsränta på 24,5 % allt beror på hur du betalar såklart. Skulle tippa på att du kille kunna få loss 20 000 - 30 000 där.
Smspengar är creditsafe och där bör du kunna få 10 000 - 20 000.

Vad innebär 24,5%? Vad blir månadskostnaden om jag nu skulle få 30k där? Är inte så kunnig.

Vad innebär 24,5%? Vad blir månadskostnaden om jag nu skulle få 30k där? Är inte så kunnig.

Om du exempelvis återbetalar lånet under 1 år, innebär det att ca 37 kkr ska återbetalas. 37/12 månader innebär ca 3 kkr/månad.

Betalar du tillbaka på två år blir det ca 45 kkr som ska återbetalas. Innebär 45/24 månader och då ca 2 kkr/månad.

Om du exempelvis återbetalar lånet under 1 år, innebär det att ca 37 kkr ska återbetalas. 37/12 månader innebär ca 3 kkr/månad.

Betalar du tillbaka på två år blir det ca 45 kkr som ska återbetalas. Innebär 45/24 månader och då ca 2 kkr/månad.

Tack för svaret!
Det blir dyrt med andra..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp