Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Behöver låna 20k

Hej, jag tänkte dela med er att jag har inkomst runt 16-18k per månad , men har andra låner så allt jag har betalat till amorteringar och räntor och just nu har typ inget på kontot.

så jag försökta låna 20k överallt nästa på de smslån och fick ingen erbjudanden, hur och vart kan jag låna typ 20k , behöver ert förslag och hjälp tack, Jag är broke just nu.

Välkommen skriv gärna ner alla lån, belopp, månadskostnad och ränta i %. Bra att få en överblick av situationen.

Välkommen skriv gärna ner alla lån, belopp, månadskostnad och ränta i %. Bra att få en överblick av situationen.
Remember 350k månadskostnad 4800
Avida 150k , 2600
Santander 100k, 1200
Resurs kreditkort 30k, 1700
Easycredit 30k, 1500
Rememberkort 30k, 900

och lite hit och dit så på slutet har kvar 1-2k i månaden , ni tänkte behöver 20k ?

**nu. Jag har svart att tanka bil och klippa håret osv

Jag förstår att du vill låna pengar men är det verkligen rätt väg att gå ? Jag skulle hellre säga dra igen 1år och försök hitta någon extra inkomst. Försök jobba på att betala av en del och jobba på att få egna pengar än att låna dig till pengar. Är du bra på något som du kanske kan använda för att tjäna pengar som extra inkomst. Se över allt och försök att inte dra på dig mer lån.

Jag förstår att du vill låna pengar men är det verkligen rätt väg att gå ? Jag skulle hellre säga dra igen 1år och försök hitta någon extra inkomst. Försök jobba på att betala av en del och jobba på att få egna pengar än att låna dig till pengar. Är du bra på något som du kanske kan använda för att tjäna pengar som extra inkomst. Se över allt och försök att inte dra på dig mer lån.
Jag förstår vad menar du. Men just nu jag behöver lite pengar att tanka Bill t ex osv, kan inte sitta hemma hela tiden , skulle göra lite roliga saker med vänner också.

Att låna mer när du knappt får det att gå runt varje månad är det dummaste du kan göra just nu. Hur ska du kunna återbetala ett lån på 20K när du knappt kan betala lånen du har redan? Nu kanske jag låter hård och orättvis men det låter som att det inte finns utrymme för ”att göra lite roliga saker”. Ta ett extra jobb (McDonalds söker alltid personal) och sälj saker på tradera och blocket, om du har saker att sälja vill säga. Vad du än gör, ta inga fler lån...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp