Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Behöver låna 100000 kr snabbt!

Ska väl fatta mig relativt kort.
Bakgrunden är precis som 80% av er andra - spelmissbruk.
Nu till väsentliga.

Pengar som behövs : 100.000 kronor.
Anmärkningar : Det har jag inte.
Inkomst : Deklarerad inkomst 2011 var 550.000.
Antal krediter i dagsläget : 4 stycken på ungefär 15-30.000 kronor styck.
Antal förfrågningar senaste tiden : 10-15 stycken.

Banker/krediter jag har lån hos idag : Avida,Svea Ekonomi,CashBuddy,Big Bank.

Lendo har jag testat, freedom finance likaså, Bluestep med.
Det som slår tillbaka är mina förfrågningar. Har som sagt ingen betalningsanmärkning och en riktigt bra inkomst.
Men som sagt, 15 förfrågningar.

Mitt liv är hotat tack vare denna spelskuld på 100 000:- - vem skall jag vända mig till?
Har utöver detta 20 smslån som skall vara betalda inom 3 veckor.

Jag skulle prova med din vanliga bank. Swedbank, Handelsbanken eller vad du nu har. Om du saknar anmärkning borde din vanliga bank inte neka dig lån. Speciellt om du har så hög årsinkomst som du säger. Har du dessutom hus kan du sätta huset som säkerhet. Hota med att byta bank om din vanliga bank nekar lån. Saknar du hus kan du försöka få nån förälder att ställa upp som borgenär.

Som spelmissbrukare vet jag att det inte går... oftast går de igenom ens transaktioner och ser alla insättningar till spelbolagen

Som spelmissbrukare vet jag att det inte går... oftast går de igenom ens transaktioner och ser alla insättningar till spelbolagen

Då går man till en annan bank, då ser de inga transaktioner. Möjligen kan de ju kräva att man flyttar över helt till den banken, men det kan ju vara värt det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp