Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Behöver lån på 30.000 med crefitsafe någon?

Alla jag känner till har ockerräntor så inget jag vill rekommendera dig ,det bara kommer förvärra din ekonomi på sikt
lycka till iallafall
Har rätt bra uc 0,6
Billån 100k
Lägenhetslån 200k

Behöver bara ett snabblån just nu som inte syns på uc för att köpa en grej akut. Kommer betala tillbaka inom 3 månader, så om det är ränta på 30-40% gör inget.

Men måste vara en bra lånegivare som inte rapporterar till uc.

Ajdå, ja då är vi i samma sits. Har haft hos lumify och credify, gillade dom inte alls. Är väldigt försiktig när det kommer till lån,

Blev väldigt mycket att betala i månaden hos lumify
Jag fick precis beviljat av Smspengar 10k. Jag sökte 15k där inatt då jag var osäker på om jag kunde få beviljat högre, men sen när jag signerat avtalet stod det att min totala kreditgräns var 30k? Men att man bara kunde nyttja 10k nu och sen efter att man gjort lyckade betalningar varje månad får sedan tillgång till 30k. Lite skumt, tyckte jag. Men om du kan lyckas få ihop resten utav pengarna på annat håll och nöja dig med 10k så kör Smspengar du också, dom kör Creditsafe och rapporterar inte till UC. Jag hade ganska kassa förutsättningar också så verkar vara ganska hög beviljandegrad ändå

Har rätt bra uc 0,6
Billån 100k
Lägenhetslån 200k

Behöver bara ett snabblån just nu som inte syns på uc för att köpa en grej akut. Kommer betala tillbaka inom 3 månader, så om det är ränta på 30-40% gör inget.

Men måste vara en bra lånegivare som inte rapporterar till uc.
Dem 3 smidigaste Loanstep , Northmill upp till 50.000 direktutbetalning till dem flesta banker har creditsafe , Klara lån har ett par anslutna banker utan uc creditsafe och bisnode tillämpas där kan du välja på olika erbjudanden.. tex Men rekommenderar det bara om du har avsikt att lösa lånet för räntorna e hemska vid delbetalningar Lycka till

Brixo beviljar ju många men blir helt tokiga om man inte kan återbetala enligt plan här finns noll god inkassosed bara så du vet

Dem 3 smidigaste Loanstep , Northmill upp till 50.000 direktutbetalning till dem flesta banker har creditsafe , Klara lån har ett par anslutna banker utan uc creditsafe och bisnode tillämpas där kan du välja på olika erbjudanden.. tex Men rekommenderar det bara om du har avsikt att lösa lånet för räntorna e hemska vid delbetalningar Lycka till
Ja fast northmill rapporterar till UC

Ja fast northmill rapporterar till UC
Jasså det gjorde dem inte förr när dem var credway .. Läste på deras hemsida nu det står:

I samband med din ansökan tar vi en kreditupplysning via Creditsafe och om du uppfyller kreditkraven tar vi även en upplysning via UC. Oavsett hur många krediter du väljer att flytta till oss tar vi endast en - och inte fler - kreditupplysningar från UC

Lite missvisande ... så jag ber om ursäkt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp