Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Behöver lån ganska akut

Har sökt till nästan alla sms-lån som finns, har lån på 270 000kr, inga betalningsanmärkningar, god lön på 20 000kr. Varför jag inte kan söka ett vanligt lån med UC är för att jag har för många förfrågningar, så sten nej.
Finns det något lån som beviljar mig?

Har sökt till nästan alla sms-lån som finns, har lån på 270 000kr, inga betalningsanmärkningar, god lön på 20 000kr. Varför jag inte kan söka ett vanligt lån med UC är för att jag har för många förfrågningar, så sten nej.
Finns det något lån som beviljar mig?
Måste dra alla siffror/förutsättningar om du vill ha ett vettigt svar, omöjligt att veta annars

Senast deklarerad inkomst: 309 000kr.
UC-score: 6.
Totala lånkostnader: 270 000kr.
Ålder: 42.
Bostad: Hyresrätt.
Civilstånd: Gift
Barn: 2 st

Vet inte vad mer som behövs.

Lånkostnader 270000??

Ja asså jag har ju lån på 270k

Skillnad på skuld och kostnader….

Du skriver att du har nästan alla sms-lån, vilka har du inte? Är det stenkört på UC är det tyvärr inte många aktörer kvar… tipset är att kika igenom trådarna här och hitta en (dyr) aktör som du inte redan har!

Du har goda chanser att stoppa karusellen innan det är för sent.
Boka hellre tid hos skuldrådgivaren istället för att ta nya lån.

Ingen större skuldbörda men förstår att månadskostnaderna är skyhöga om du har 270 000 kr fördelat på sms lån.

Kan du lista total skuld per lån och månadskostnad. Även dina andra kostnader.

Du borde framöver kunna samla dina skitlån med ett lån genom Lendo, om du spelar dina kort rätt dvs

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp