- Meddelanden
- 318
- Mottagna reaktioner
- 382
- Poäng
- 477
Ja jag fattar vad du menar
Får be om ursäkt
❤️❤️❤️
Ja jag fattar vad du menar
Får be om ursäkt
❤️❤️❤️
Jag tycker inte att ni behöver bara dömande eller skriva hur man ens kan fråga något sådant. Är man desperat så är man. Inga frågor är för dumma och istället för att vara snabb med att vara nedlåtande så Kan men väl vänligt skriva nej eller som lasseman skrev ” att be om hjälp för att kring gå föreningens stadgar hör inte hemma här” det räcker då är man iaf inte nedlåtande eller dömande. Tycker det är så dålig stämning uppstår och msn ska inte känna sig dum för att ställa frågor eller bli hånad. Glöm inte, alla har vi våra skäl!! Och då menar jag inte att det är okej att begå brott... menar bara att man kam vara schyst och skriva att nej vi hjälper inte till att begå brott ...,
Får ta åt mig där.Amen to that!
Du tog orden ur munnen på mig, finns ingen anledning att vara dömande. Ett ickesvar är ett svar också.....
Får ta åt mig där.
Är ju själv i en jobbig sits.
Och är den sista som ska vara fördömande.
Alla har rätt att fråga naturligtvis.
Jag tänkte mest att det är ett uttryck för desperation. Personligen tycker jag inte att det är den värsta ”brottsligheten” att begå SantDu behöver inte ta åt dig mer än någon annanJag tänkte mest att det är ett uttryck för desperation. Personligen tycker jag inte att det är den värsta ”brottsligheten” att begå
![]()