Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Behöver kraft!

Det är den jag menar. Skrev lite fel :) jag kommer absolut att prioritera de! Bara så frustrerande när pengarna finns inom räckhåll.

Så dålig dag idag :( jag vet att man överlever detta också men det är inte lätt. Pratat med flera fordringsägare idag, och det är verkligen skarpt läge och jag har inga pengar. Så ledsen att jag inte kan komma åt de extra pengar jag ska komma åt kommande två månaderna.

Ringde löneavdelningen. Det är ett absolut nej på att få förskott på lön :(
Det ser inte bra ut...

Ringde löneavdelningen. Det är ett absolut nej på att få förskott på lön :(
Det ser inte bra ut...
Vad tråkigt, de flesta arbetsgivare brukar ju bevilja förskott om man inte ber för ofta :( Jag håller tummarna för att du klarar dej, många styrkekramar!

Tack, behöver så mycket styrka och tur nu. Jag bryter ihop annars. Kan gå med på att svälta bara jag får ihop det. Kämpar så sjukt mycket och har extrapengar inom räckhåll, så surt om det faller nu :(

Helt dränerad. Att ett samtal kan ta så mycket kraft :( Man känner sig som lägsta avarten på jorden när man tigger och ber om nåd. Vilken beroendeställning.

usch vad tufft!!! Det är inte omöjligt att din hyresvärd kan ge dig anstånd med hyran så du kan använda hyrapengarna till det mest akuta?
Det finns alltid en lösning, det gäller bara att hitta den!!!
Har du ngn närstående eller vän som kan ringa åt dig till fordringsägarna? Kan hjälpa.

Har du något du kan sälja? Eller gå till pantbanken med? Bildäck, smycken?

Någon bekant som kan hjälpa dig med ett tillfälligt jobb åt dig? Man kan tjäna 1000 spänn på en dag.

Hyra ut et rum i din lägenhet bara tillfälligt? Om man bor på ett ställe där det kommer turister kan man få hyra ut per natt!

usch vad tufft!!! Det är inte omöjligt att din hyresvärd kan ge dig anstånd med hyran så du kan använda hyrapengarna till det mest akuta?
Det finns alltid en lösning, det gäller bara att hitta den!!!
Har du ngn närstående eller vän som kan ringa åt dig till fordringsägarna? Kan hjälpa.

Har du något du kan sälja? Eller gå till pantbanken med? Bildäck, smycken?

Någon bekant som kan hjälpa dig med ett tillfälligt jobb åt dig? Man kan tjäna 1000 spänn på en dag.

Hyra ut et rum i din lägenhet bara tillfälligt? Om man bor på ett ställe där det kommer turister kan man få hyra ut per natt!

Tack för bra tips! Hyran kan jag absolut inte ligga efter med. Frågade en gång tidigare för 1,5 år sen och blev nästan utskälld då... Tyvärr måste jag nog ringa själv, dessutom är de inte så villiga att prata med andra. Jag har fullt upp att klara mitt nuvarande jobb, nästan utbränd pga denna situation, och hinner sällan få in något den närmaste veckan som är akut. Tyvärr bor jag inte så att uthyrning är aktuellt. Och äger inget att panta. Vilken tragisk varelse jag är :(

Tack för bra tips! Hyran kan jag absolut inte ligga efter med. Frågade en gång tidigare för 1,5 år sen och blev nästan utskälld då... Tyvärr måste jag nog ringa själv, dessutom är de inte så villiga att prata med andra. Jag har fullt upp att klara mitt nuvarande jobb, nästan utbränd pga denna situation, och hinner sällan få in något den närmaste veckan som är akut. Tyvärr bor jag inte så att uthyrning är aktuellt. Och äger inget att panta. Vilken tragisk varelse jag är :(
Hyran måste betalas den är det viktigaste, om man ligger efter mer än en vecka så kan de säga upp kontraktet :( Du är inte tragisk, det är svårt som det är med ekonomiska problem och ovanpå det ha ett krävande jobb, som man måste sköta eftersom man behöver pengarna. Den som klarar det är stark! Jag har varit i din situation, så jag vet hur hemskt du har det, ingen ro och vila bara en massa pusslande och hemska tankar på natten, hjärtklappning och ingen sömn, kan knäcka den starkaste.

Ja kan känna din förtvivlan.. :( stackare.. Du är verkligen inte en tragisk varelse!!! Det är väl bara några dagar till skatteåterbäringen? Klarar du dig tills dess? En tanke? Har du bra kontakt med din chef? Kan du berätta vilket starkt läge det är för dig nu och att du verkligen skulle behöva de extra pengarna denna vecka? Din chef skulle nog garanterat hjälpa dig.. Många styrkekramar till dig

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp