Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Behöver hjälp

Hamnat i en fruktansvärd situationen....mitt eget fel.
Började spela lite lagom förra året pga av att jag inte hade bättre för mig,mådde dåligt då jag har skuldsanering pga av mitt ex som tog lån i mitt namn
Nu har det eskalerat då jag har spelat upp alla mina pengar.
Har inte betalat hyra för april,ringde hyresvärden och fick anståd till sista april...
Har en sonpå 16 år boende hos mig heltid och vet inte vad jag ska ta mig till.
0 på kontot och lever på a kassa, knappt någon mat,fått tandvärk idag...vet verkligen inte vad jag ska ta mig till....jag som alltid har skött mig

Du är inte ensam. Det finns många i detta forum som har ett spelproblem eller har haft ett.
Har du nån familj du kan ta stöd av som kanske kan hjälpa med situationen just nu? Har du berättat för din familj? någon vän?
Ge inte upp det kommer att lösa sig på något sätt. Det är viktigt att du tar tag i spelandet och får stöd och hjälp. Det kommer bara bli värre om du fortsätter. Tro mig.
Finns på PM om du vill prata lite <3

Senast ändrad:
Hur mkt är hyran på? Spärra dig överallt och sök hjälp, berätta för din familj så är det lättare att hålla sig ifrån spelandet.

Att spela är som en drog där hoppet på vinsten ger en lyckokänsla som man saknar i vardagen, i lifssituationen man befinner sig i. En rationell tänkande människa skulle inte spela bort inkomsten när man har pågående skuldsanering.
Du måste söka hjälp och även om ekonomin skriker högst behöver ditt mående mer hjälp. Kolla med din vårdcentral och eller mindler.
Jag hoppas du får hjälp av vänner eller familj!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp