Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Behöver hjälp

Varför kan inte jag få dö i Covid. Så jävla trött på det här skitlivet.

Petar på alla handtag, petar i ansiktet hela tiden. Inte blir jag sjuk. Sån tur har inte jag.

Brände lönen på 2 timmar inatt så nu har jag 0kr till 25/1. Ingen mat, 1.5 miljoner hos kf. Samma sak varje månad. Hemlös och elände. Bor hos anhöriga gratis som en parasit. Hela livet förstört.

Fan i helvete vad jag hatar livet.

Senast redigerad av en moderator:
Petar på alla handtag, petar i ansiktet hela tiden. Inte blir jag sjuk. Sån tur har inte jag. Jag som vill dö får inte dö men folk som inte vill dö, dör.

Och nu bidrar du till det genom att sprida smitta och därmed utsätta andra för fara.

Vad brände du dina pengar på? Spel? Då finns det hjälp att få.

Och nu bidrar du till det genom att sprida smitta och därmed utsätta andra för fara.

Vad brände du dina pengar på? Spel? Då finns det hjälp att få.

Bryr mig inte ett jävla piss rakt ut sagt om vem jag smittar eller hur jag smittar. Alla kan dra åt helvete ändå. Det finns knappast hjälp att få. Ingen bra hjälp. Kålmården stängde dom ner. Nu finns bara massa idioter som ska låtsas vara psykologer bara för att lönen är bra där nästan alla saknar egen erfarenhet av spel. Tror du inte jag varit på spelhjälp tidigare. Klart jag har i tre omgångar. Hjälper inte ett skit.

Sjukt land där man inte kan få somna in. Är färdig med det här pisset. Bara ett långt lidande dygnet runt. Istället ska man behöva riskera o bli en grönsak genom att ta saken i egna händer.

Petar på alla handtag, petar i ansiktet hela tiden. Inte blir jag sjuk. Sån tur har inte jag.

Brände lönen på 2 timmar inatt så nu har jag 0kr till 25/1. Ingen mat, 1.5 miljoner hos kf. Samma sak varje månad. Hemlös och elände. Bor hos anhöriga gratis som en parasit. Hela livet förstört.

Tjaa!
Been there, done that, haft samma tankar om livet och säkerligen bränt lönen snabbare än 2 h efter tolvslaget.
Jag fixade allt utan hjälp ifrån psykologen och så. Du behöver nån att snacka med som varit i samma sits,
Allt går att lösa bara man vill och är redo att ändra livet.
Jag hade ingen hjälp utan bara kvällar/dagar med självmordstankar och var säker på att livet inte gick att vända,
Hade sjukt fel då jag började ändra beteende och öppna kuvären, slängde min laptop och återgick till min första mobil 3310, då gick det inte att spela oavsett.
Vill du snacka mer eller få lite tips, hör av dig mannen, självmord visar enbart att man är svag själv, sorry låter hårt men ryck upp dig och lös problem! Hör av dig om det är nått och glöm inte, ALLT går att lösa

Tjaa!
Been there, done that, haft samma tankar om livet och säkerligen bränt lönen snabbare än 2 h efter tolvslaget.
Jag fixade allt utan hjälp ifrån psykologen och så. Du behöver nån att snacka med som varit i samma sits,
Allt går att lösa bara man vill och är redo att ändra livet.
Jag hade ingen hjälp utan bara kvällar/dagar med självmordstankar och var säker på att livet inte gick att vända,
Hade sjukt fel då jag började ändra beteende och öppna kuvären, slängde min laptop och återgick till min första mobil 3310, då gick det inte att spela oavsett.
Vill du snacka mer eller få lite tips, hör av dig mannen, självmord visar enbart att man är svag själv, sorry låter hårt men ryck upp dig och lös problem! Hör av dig om det är nått och glöm inte, ALLT går att lösa

Bra inlägg. MEN självmord visar inte att någon är svag, snarare att en person inte ser någon annan utväg tills kanske någon kan visa på en.

Det handlar kanske inte alltid om att rycka upp sig utan att få möjligheter att se saker från ett annat perspektiv, vilket inte är det lättaste när man är djupt ner i mörkret. Just saying...

Kör ett år med nykterhet och utan spel och se vad du tycker då.

Att du är hos Kf är bra för då kan du inte få mer lån. Du måste hitta något annat i livet än spel som håller dig sysselsatt.
Jag anser att spelberoende människor är dom mest kreativa människorna som finns! Vi har under livet lärt oss att trixa och klistra ihop ekonomin Och att klara ur situtioner som icke sjuka människor aldrig skulle klara av. Överlevnads instinkterna är otroliga i oss! Du måste försöka lägga all den energin på något annat som du gillar! Och jag lovar att du kan bli hur framgångsrik som helst! För några år sen satt jag riktigt i skiten med 800.000 i skulder. Jag började plugga och la all min energi där och har nu fått ett välbetalt jobb och fler andra hobbys som håller mig sysselsatt! Du fixar detta!!!

Om du har Instagram sök på Lukas betting haan hjälpte mig. Jag han har runt 30 miljoner i skulder. Har varit spelfri i snart 1 år började spela när ja var 17/18 år.

Om du har Instagram sök på Lukas betting haan hjälpte mig. Jag han har runt 30 miljoner i skulder. Har varit spelfri i snart 1 år började spela när ja var 17/18 år.

Såg hans intervju på Malou efter 10 på youtube höromdagen....jag tycker inte ett dugg synd om han för ALLT har varit hans egna val! Han pratar om att det blev problem med uttaget...de ville ha kopia på id och räkning som bekräftar hans adress..? Ja det är väll inte ett dugg konstigt om de ska göra en utbetalning på nästan en mille ???!!

Sen att han VÄLJER att avbryta sitt uttag och sen VÄLJER att spela...där har vi sjukdomen såklart...

30 miljoner på ett år det innebär att han då ska ha FÖRLORAT ca 83.000 kr per dag eller c:a 2.5 miljoner per månad, men det betyder också att han måste haft de pengarna från början för att satsa...jag får det inte riktigt att gå ihop...ska läsa hans bok tror jag och få en annan uppfattning då kanske, men intervjun gav bara fler frågor...

angående TS inlägg så var det ett riktigt hemskt inlägg att läsa, men så mycket har jag lärt mig av mina mörkaste stunder att om man mår dåligt så måste man ha MÄNNISKOR runt sig, och de finns massor av folk som vill hjälpa dig på rätt köl, jag kan inte förstå din situation för jag har inte varit i den själv, däremot har jag haft och har stora skulder jag med, och såklart är det skitjobbigt att tänka på det...

Året 2020 har varit det sämsta året på mycket länge för hela mänskligheten, men tro mig, du vill INTE få Covid, den innebär mycket lidande för dem som blir svårt sjuka, och till slut så kvävs du inifrån och dör, eller så dör du av andra sjukdomar när viruset till slut är besegrat...eller så får du sjukdomen och den blir som en vanlig lite jobbigare förkylning...det som gör den så lömsk...så sluta hoppas på att du blir smittad...

Om du vill prata så släng iväg ett PM till mig, jag talar nog för alla här inne att vi alla vill försöka hjälpa dig, och finnas här på forumet för dig och att du får dela dina tankar...

Sist men inte minst: DU är fantastisk för du är människa! Du kommer fixa det här....

Bränner man lönen på 2 h på spel så får man stå för det helt enkelt. Ingen mening att gnälla, du gjorde ditt val, ingen tvingade dig att spela.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp