Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Behöver hjälp med låneansökan

Vilken är den typiska svensken? :) då är knappt någon av oss här inne en typisk svensk

Jag har för mig att jag läste på UC någon gång att över 50% utav befolkningen hade 0.1% i UC-risk.

Så vi här tillhör minoriteten som har sämre betyg än gemene man.

Jag har för mig att jag läste på UC någon gång att över 50% utav befolkningen hade 0.1% i UC-risk.

Så vi här tillhör minoriteten som har sämre betyg än gemene man.
Wow… men skönt att vi resterande har någonstans att samlas :D

Kan du inte dela en källa som inte är Kreddy?
Jag hittade denna (lite gamla) artikel som menar på att 81% av boendes i Linköping har kreditbetyg utmärkt (motsv. 0,1% i risk):

Intressant att mer än 50 % har 0.1 i betyg trots att vi på privatekonomisk nivå är Europas tredje mest belånade land. Den bilden får i alla fall inte jag ihop.

Behöver hjälp med låneansökan
Mitt Uc-poäng var 2,4 den 14 juli
den 15 juli är det 6.1
Jag har bara ett kreditkort Nordea(30000) synligt på UC
Jag vet inte vad som är fel med min UC-poäng, ibland använder jag övertrassering som jag betalar tillbaka snabbt. Inga anmärkningar osv.
Årsinkomsten är 480 000
3ff

Jag vill ansöka om privatlån på 200 000, är det möjligt att få?
Svaret kan delvis bero på att du övertrasserar.
Ska du ha ett lån överhuvdtaget så ser det knappast bra ut och höjer inte dina chanser till att få beviljat något lån. Iallafall inte något schysst lån med en bra ränta.

Jag hittade denna (lite gamla) artikel som menar på att 81% av boendes i Linköping har kreditbetyg utmärkt (motsv. 0,1% i risk):
Skulle vara intressant att se en som gäller för Sverige och inte Linköping och gärna en uppdaterad.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp