Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Behöver hjälp, kan inte tänka klart.

Jag kan inte tänka klart. Är det bättre att försöka ta ett till sms-lån för att betala Halens, ellos, collector och mobillån eller ska jag låta de komma påminnelser och betala när nästa län kommer ? Har aldrig vart sen med en räkning förut men jag vill sluta låna nu!

Ring dem och förklara läget. Det brukar aldrig vara något problem då.

Ja jag får nog ta och göra det i morgon.. prioriterar att få bort sms-lånen då det är dom som dränerar min ekonomi.. får ju aldrig stopp på karusellen om jag lånar om och om och om..

Ja jag får nog ta och göra det i morgon.. prioriterar att få bort sms-lånen då det är dom som dränerar min ekonomi.. får ju aldrig stopp på karusellen om jag lånar om och om och om..
Ta inga fler lån! Ring och förklara och om det hinner gå till inkasso brukar det inte vara några problem att dela upp. Är bara Gothia som varit orimliga att ha att göra med för min del, och jag har enorma skulder och många bolag att göra med. Så stanna upp nu, inga fler lån, innan det går för långt, ett tips bara från en som verkligen satt sig i klistret.

Ta inga fler lån! Ring och förklara och om det hinner gå till inkasso brukar det inte vara några problem att dela upp. Är bara Gothia som varit orimliga att ha att göra med för min del, och jag har enorma skulder och många bolag att göra med. Så stanna upp nu, inga fler lån, innan det går för långt, ett tips bara från en som verkligen satt sig i klistret.

Tycker Gothia är riktigt jävla otrevliga nuförtiden. Jävla sura kärringar som jobbar där.

Ja du har helt rätt. Släpar hellre med några räkningar då jag vet att jag kan betala ikapp då sms-lånen försvinner.

Har ochså ett dilemma, får en summa pengar snart som jag inte vet vart jag ska ta vägen med och betala först, får runt 25tkr. Ska jag lösa ut onea på 15tkr eller frogtail på 20tkr och avida inkasso har jag runt 7000kr kvar tror ni det går att förhandla ner till 5000kr hos avida?

Jag hade löst Avida och onea. Tror inte du får en deal av Avida. Men du kan ju göra ett försök.

Har ochså ett dilemma, får en summa pengar snart som jag inte vet vart jag ska ta vägen med och betala först, får runt 25tkr. Ska jag lösa ut onea på 15tkr eller frogtail på 20tkr och avida inkasso har jag runt 7000kr kvar tror ni det går att förhandla ner till 5000kr hos avida?
Ta den eller de som kostar dig mest varje månad. Du kan också välja den som har sämst ränta, men för betalningsutrymmet är det bäst att få bort de som kostar mest varje månad. Då kan du sen använda det frigjorda utrymmet till att betala bort de andra snabbare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp