Har totalt 5 kort, alla maxade (50k, 45k,20k 10k och 5k), hur skulle jag kunna göra med betalkoll?Fixa betalkoll betala ner så mycket du kan av dina kreditkort![]()
Har totalt 5 kort, alla maxade (50k, 45k,20k 10k och 5k), hur skulle jag kunna göra med betalkoll?Fixa betalkoll betala ner så mycket du kan av dina kreditkort![]()
50k hos betalkoll och betala ner dom så mycket du kan...Har totalt 5 kort, alla maxade (50k, 45k,20k 10k och 5k), hur skulle jag kunna göra med betalkoll?
Räcker det att få ner typ 10k på varje kort eller bättre att betala av ett helt och hållet?50k hos betalkoll och betala ner dom så mycket du kan...
Jag hade nog betalt ner dom 3 helt o sen splittat resten på dom 2 som är kvar.Räcker det att få ner typ 10k på varje kort eller bättre att betala av ett helt och hållet?
Ska dem avslutas också eller vara kvar som nollade?Jag hade nog betalt ner dom 3 helt o sen splittat resten på dom 2 som är kvar.
Ha dom kvar...avsluta inte domSka dem avslutas också eller vara kvar som nollade?

Ok, men förstår inte riktigt hur jag ska göra sen, om jag vill ansöka om samlingslån för kreditkorten + bilen, kommer jag fortfarande göra det när dem sänks med 50k (från betalkoll).Ha dom kvar...avsluta inte dom![]()
Ja absolutOk, men förstår inte riktigt hur jag ska göra sen, om jag vill ansöka om samlingslån för kreditkorten + bilen, kommer jag fortfarande göra det när dem sänks med 50k (från betalkoll).

En fråga till, har hunnit betala kreditkorten denna månad, tror du att det går betala dem igen med betalkoll innan 31/1 så att jag inte behöver vänta till nästa månadsskifte?Ja absolut![]()
Du kan alltid betala mer på dom...men du måste såklart betala nästa månad ändå.En fråga till, har hunnit betala kreditkorten denna månad, tror du att det går betala dem igen med betalkoll innan 31/1 så att jag inte behöver vänta till nästa månadsskifte?