Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Behöver ett snabbt lån på 30 000 som betalas ut direkt utan uc

Jag minns när jag lånade back in the days. Upplevde alltid Brixo som svårast på marknaden att få lån utav.
Det var åtminstone det ena av två bolag som inte strök skulderna efter att en man tagit massvis med lån (för spel) i tysthet innan han avslutade sitt liv och lämnade fru och fyra (fem?) barn efter sig. Samtliga andra banker och kreditgivare strök varenda krona. Nu var det Lyxfällan så det ökar ju möjligheterna lite att visa en bra sida. Med Brixo vägrade.

Jag minns när jag lånade back in the days. Upplevde alltid Brixo som svårast på marknaden att få lån utav.
Ja, ja håller med.
Dom påstår nu att kraven är sänkta och att det är mycket ”lättare” att få lån.
Men jag tvivlar på det.
Men kanske bra att dom är hårda och inte beviljar vem som helst å andra sidan.

Ja, ja håller med.
Dom påstår nu att kraven är sänkta och att det är mycket ”lättare” att få lån.
Men jag tvivlar på det.
Men kanske bra att dom är hårda och inte beviljar vem som helst å andra sidan.
Är nog mera reklam än faktiska handlingar från deras håll

De kör kreditz.. så mycket handlar nog om hur det ser ut där.. det verkar även vara hårda på antalet bisnodeförfrågningar.

Blev avslag på credistar tyvärr, sökte 30k på 60 månader. Dom körde kreditz, förmodligen min nya ff som ställde till det och spel transaktioner. Andra gången man får avslag där. Dom verkar vara hårda

Blev avslag på credistar tyvärr, sökte 30k på 60 månader. Dom körde kreditz, förmodligen min nya ff som ställde till det och spel transaktioner. Andra gången man får avslag där. Dom verkar vara hårda
Synd att höra. De är hårda med spel transaktioner tror jag

Synd att höra. De är hårda med spel transaktioner tror jag
Ja! Gick dock in på lumify, har varit kund där förut, stod att jag max kunde ansöka om 8k sökte och tog 5 min sen satt pengarna på kontot, dock ska jag försöka släcka halva beloppet iaf när skatten kommer då lumify har piss hög ränta

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp