Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Behöver ett snabbt lån på 30 000 som betalas ut direkt utan uc

Vi får väl se om dom godkänner min ansökan eller ej, men frågat chat gpt om hela situationen och den bedömer min chans till 80%
Chat gpt är lite speciell i det där. Har själv gjort så och fått höga procent chanser sen har det skitit sig ändå. Men jag håller tummarna för dig! :)

Chat gpt är lite speciell i det där. Har själv gjort så och fått höga procent chanser sen har det skitit sig ändå. Men jag håller tummarna för dig! :)
Fan nu blev man orolig haha! Men hur lång tid tog de för dig innan du fick beskedet ? Skickade in ansökan igår söndag och ej fått nått nu

Fan nu blev man orolig haha! Men hur lång tid tog de för dig innan du fick beskedet ? Skickade in ansökan igår söndag och ej fått nått nu
Jag skickade in för ett tag sen. Sökte en torsdag förmiddag och fick svar på eftermiddagen nekat. När jag frågade varför så fick jag till svar om att det beror på helhets bedömningen. Så fick aldrig något specefikt svar

Men om det är något lugnande så hade jag sämre förutsättningar än dig. Inte mycket sämre men sämre. Så du har nog en chans ändå :)

Jag skickade in för ett tag sen. Sökte en torsdag förmiddag och fick svar på eftermiddagen nekat. När jag frågade varför så fick jag till svar om att det beror på helhets bedömningen. Så fick aldrig något specefikt svar
Trist att dom inte ens kan säga specifikt varför du fick avslag. Försökte ju först söka på credistar har ansökt där för typ 1 år sen men fick avslag då. Men går ej att logga in där så skrev till kundtjänst väntar vad dom säger om de är så att jag får avslag på ansökan ifrån brixo

Trist att dom inte ens kan säga specifikt varför du fick avslag. Försökte ju först söka på credistar har ansökt där för typ 1 år sen men fick avslag då. Men går ej att logga in där så skrev till kundtjänst väntar vad dom säger om de är så att jag får avslag på ansökan ifrån brixo
Jag fick på Creditstar 37k med halv dåliga förutsättningar. Inga anmärkningar men en mycket bra KALP. En del förfrågningar

Jag fick på Creditstar 37k med halv dåliga förutsättningar. Inga anmärkningar men en mycket bra KALP. En del förfrågningarwo

Jag fick på Creditstar 37k med halv dåliga förutsättningar. Inga anmärkningar men en mycket bra KALP. En del förfrågningar
Snyggt! Får väl söka där då om det skiter sig, kan man ansöka högre belopp men ändå bli beviljad lägre belopp hos credistar?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp