Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Behöver ett lån akut på 25 tusen..

Yes. Vill betala av allt så jag har 1 lån att fokusera på , plus1 rekommenderar en medsökande.. kommer ju aldrig hitta en

Yes. Vill betala av allt så jag har 1 lån att fokusera på , plus1 rekommenderar en medsökande.. kommer ju aldrig hitta en
Men har du skuldsaldo är ALLA alternativ till lån körda.
Betalningsanmärkning(ar) är en grej, det finns ju trots allt aktörer som godtar x antal betalningsanmärkning(ar.
Men jag förstod det som att du både hade skuldsaldo samt betalningsanmärkningar och då är det som sagt ingen idé att ens försöka låna.
Men hur ser dina andra alternativ ut till att få in lite stålar? Kan du sälja något av värde? Jobbar du? Kan du ta ut lön i förskott? Och så vidare…

Senast ändrad:
Som ovan har du skuldsaldo hos kronofogden är alla former av lån totalt omöjliga. Hur stor är skulden hos kronofogden nu ? Kan du betala av?

Jag jobbar ja.. pumpar ut 50 tusen efter skatt typ

ligger på 16000 betalade av typ 90000 förra månaden
Spelar ingen roll. Med sluldsaldo och även i närtid med historiskt skuldsaldo så är chansen för lån noll med skuldsaldo och med historiskt skuldsaldo så är det också mycket låga chanser

Med tanke på din höga lön. Kan du inte kolla med din arbetsgivare ifall du kan få ett förskott på lönen? Att du sen får en lägre lön kommande månader. Detta kräver dock en schyst chef.

Spelar ingen roll. Med sluldsaldo och även i närtid med historiskt skuldsaldo så är chansen för lån noll med skuldsaldo och med historiskt skuldsaldo så är det också mycket låga chanser
Vafan ska ja göra nu.. är behov av 25.000kr

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp