Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Behöver ekonomiska tips! 2025 börjar resan mot skuldfrihet!

Spotify är

Spotify är absolut helt onödigt.
Xbox är till barnen.
Facket har jag försökt gå ur typ 3 gånger och dom skickar fortfarande ut fakturor. Har du några tips?
Ja sparandet borde jag stryka
460 är för 2 mobiler. Eller en egentligen, det andra kortet är ett simkort i en router. Så jag har ju ingen internet kostnad.
Bara att inte betala, beroende på vilket fack det är så kan det vara helt hopplöst att lämna på annat sätt.

Tjena alla hjälpsamma. Idag gjorde jag en ansökan via lendo på 140 tusen för att baka ihop dom små dyra lånen. Ansökte om 5 år. Men tanken är att betala snabbare än så. Tänkte att allt överskott varje månad ska gå 50/50 extra amortera och göra buffert. Ska se vad jag får för erbjudanden. Ser väldigt lovande ut!

Tjena alla hjälpsamma. Idag gjorde jag en ansökan via lendo på 140 tusen för att baka ihop dom små dyra lånen. Ansökte om 5 år. Men tanken är att betala snabbare än så. Tänkte att allt överskott varje månad ska gå 50/50 extra amortera och göra buffert. Ska se vad jag får för erbjudanden. Ser väldigt lovande ut!
Toppen! Vilka är de bästa topp tre erbjudanden du fått hittills?
Bra att du tänker på buffert!

Det tar väl några sekunder att få erbjudanden via Lendo. Det är inte människor som sitter och läser ansökan och beslutar vad du kan få låna. Åtminstone var det så förr, har inte lånat på ett par år.

Fick 8st totalt men Wasa och Ica banken var billigaste, tog Wasa då jag haft dom förut. 8% lite mycket kan jag tycka men Ferratum är väl runt 40% så jag är nöjd. Kommer gå från 8500 i lånekostnad per månad till 6500. Så ska köra med den nya budget mallen ja fick här. Inte handla onödiga grejer. Spara ihop en budget och extra amortera. Ska kolla över hemma om jag ev kan sälja lite saker. Ska försöka bli av med det här lånet så fort som möjligt.

Tack så mycket för all hjälp jag fått härifrån. Kommer uppdatera här och skriva av mig lite. Berätta hur det går osv.

Fick 8st totalt men Wasa och Ica banken var billigaste, tog Wasa då jag haft dom förut. 8% lite mycket kan jag tycka men Ferratum är väl runt 40% så jag är nöjd. Kommer gå från 8500 i lånekostnad per månad till 6500. Så ska köra med den nya budget mallen ja fick här. Inte handla onödiga grejer. Spara ihop en budget och extra amortera. Ska kolla över hemma om jag ev kan sälja lite saker. Ska försöka bli av med det här lånet så fort som möjligt.

Tack så mycket för all hjälp jag fått härifrån. Kommer uppdatera här och skriva av mig lite. Berätta hur det går osv.
Bra! Otroligt skönt att bli av med Ferratum! Så grattis! och höll dig till din budget och sunda tänk även i fortsättningen så fixar det sig ska du se :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp